مشتری که به صورت خرید آنلاین، سیب سفارش داده بود در اتفاقی جالب و عجیب گوشی اپل دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بیشتر ما ماه‌ها پول خود را برای خرید گوشی مورد علاقه خود پس انداز می‌کنیم، اما یک شهروند انگلیسی با خریدار مقداری خواروبار این کار را انجام داد. چنین چیزی غیرممکن است؟ خب، «نیک جیمز» ۵۰ ساله اهل توویکنهام پس از سفارش آنلاین خرید مقداری سیب از یکی از شعبه‌های فروشگاه تسکو با صحنه‌ای عجیب روبه رو شد. او در کمال شگفتی یک گوشی اپل SE را در سبد خرید خود مشاهده کرد.

آقای جیمز در گفتگو با یکی از رسانه‌های محلی انگلیس در این باره گفت: «در ابتدا فکر می‌کردم تخم عید پاک یا چیز دیگری باشد، کمی شوکه شدم.» این هدیه جیمز بخشی از «جایگزین فوق العاده» یک هفته‌ای خرده فروشی تسکو موبایل بود که در آن برای مشتریان آیفون‌های مجازی، ایرپد و دستگاه‌های سامسونگ در نظر گرفت.


بیشتر بخوانید


جیمز همراه با این گوشی آیفون یادداشتی را نیز دریافت کرده بود که روی آن نوشته بود: «مقداری سیب سفارش می‌دهید؟ ممکن است شما یک گوشی اپل اس‌ای دریافت کنید! یا قرص‌های شستشو؟ شاید هم یک گلکسی تب‌ای ۷ و یا نوکیا.»

جیمز بلافاصله این خبر‌های خوش را در توئیتر خود منتشر کرد. او با تگ کردن تسکو و تسکو موبایل نوشت: «یک تشکر بزرگ از تسکو و تسکو موبایل. بعدازظهر چهارشنبه من مقداری سیب آنلاین سفارش دادم و یک اپل آیفون اس‌ای دریافت کردم.»

دریافت گوشی اپل

دریافت گوشی اپل

دریافت گوشی اپل

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بنیامین
۱۹:۲۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
چه‌ جالب
واقعا میده

منم میخوام
به منم بدین
Iran (Islamic Republic of)
محمود رضا
۱۸:۳۶ ۲۹ فروردين ۱۴۰۰
منم آیفون می خوام ولی پول ندارم