رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری بیرجند از افزایش فوتی‌های کرونایی طی ۱٠ روز گذشته در استان خبرداد.

کدخدا رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری بیرجند در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در اواخر اسفند ماه و اوایل فروردین ماه امسال، روند فوتی‌های کرونا نزولی بوده  و در هر ۳ الی ۴ روز یک نفر بر اثر کرونا فوت کرده است.

او با اشاره به اینکه از ۱۵ فرودین ماه به بعد روند فوتی‌های کرونایی بسیار صعودی شده است، افزود: هر روز یک یا دو نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست می دهند.

کدخدا با تأکید بر اینکه مردم در اجتماعات به خصوص در محیط آرامستان حضور پیدا نکنند، اظهار کرد: اکنون وقت آن رسیده است که بسیاری از رسوم را تغییر بدهیم و مجالس متوفی را از جمله خواندن فاتحه و قرائت قرآن را به صورت مجازی برگزار کنیم.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری بیرجند ادامه داد: با وجود اینکه مسیر‌های ورودی آرامستان بسته است، اما باز هم مردم آخر هفته‌ها راهی آرامستان می‌شوند و این امر، افزایش مبتلایان به کرونا و تعداد فوتی‌ها را به همراه دارد.

او بیان کرد: کار ساخت قسمت جدید آرامستان بیرجند هم آغاز شده است و پیش بینی می شود تا ۶ ماهه‌ اول امسال، یک قطعه از بلوک ۸ آرامستان بیرجند آماده شود.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
جاده سلامت بیرجند رو در شبهای رمضان بیاین ببینین چقد شلوغه، مردم دیگه همه چیز رو رها کردن و بیخیال شیوه نامه ها شدن...مسئولین ما هم که قربونشون برم هیچ کاری نمیکنن....اینجوری که همش آمار فوتی های کرونا بالا و بالاتر میره
آخرین اخبار