مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب از کاهش ۱۸ درصدی مصرف بنزین موتور در این منطقه، نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد.

سیدجواد فیض حسینی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب در گفتگو با خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه از کاهش ۱۸ درصدی مصرف بنزین موتور در این منطقه، نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: این میزان کاهش مصرف با توسعه جایگاه‌های سی ان جی در جنوب استان آذربایجان غربی و اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و همچنین شیوع و گسترش بیماری کرونا و به تبع آن کاهش تردد در محور‌های مواصلاتی این منطقه تحقق یافته است.

فیض حسینی با بیان اینکه هم اکنون ۲۴ جایگاه تک منظوره و ۷۳باب جایگاه  چند منظوره (بنزین، نفت‌گاز، سی‌ان‌جی) در شهر‌های مختلف جنوب استان در حال فعالیت است، به کاهش مصرف انواع فرآورده‌های نفتی این منطقه اشاره و بیان کرد: در راستای بهینه سازی مصرف فرآورده‌های نفتی و سیاست‌های ابلاغی شرکت ملی پخش دراین خصوص، در سال گذشته مصرف فرآورده نفتی نفتگاز چهار درصد، نفت سفید ده درصد و فرآورده نفت کوره هفت درصد کاهش مصرف داشته است.

مدیر منطقه میاندوآب در ادامه با اشاره به افتتاح پنج باب جایگاه تک منظوره CNG و دو باب جایگاه سوخت دو منظوره در جنوب استان آذربایجان غربی در سال گذشته، از احداث شش باب جایگاه جدید CNG دیگر با مشارکت بخش خصوصی در سال جدید در منطقه میاندوآب خبر داد.

او افزود: توسعه جایگاه‌های سی ان جی، علاوه بر بهبود کیفیت هوا و سالم‌سازی محیط زیست نقش به سزایی در کاهش مصرف بنزین دارد.

فیض حسینی ادامه داد:با برنامه‌ریزی‌های لازم از سوی کارشناسان واحد سی‌ان‌جی این منطقه، تمامی جایگاه‌های عرضه این فرآورده فعال بوده و به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

منطقه میاندوآب با قرار گرفتن در محور مواصلاتی شمال غرب کشور مسئولیت تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی بنزین موتور، نفت‌گاز و نفت سفید به هشت شهر جنوب استان آذربایجان غربی را به‌عهده دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.