طرح تکمیل بیمارستان خمین تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، زندیه وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: در حوزه درمان برای تکمیل بیمارستان خمین از طرف وزارت بهداشت ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته که تا پایان امسال این طرح افتتاح می‌شود.

زندیه وکیلی افزود: یک کلینیک تامین اجتماعی در بازه زمانی یک‌ساله در محوطه بیمارستان امام خمینی (ره) اراک ساخته شد و کلینیکی هم در مامونیه ساخته شده که آماده افتتاح هستند و به زودی با حضور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی بهره برداری می‌شود.

او اضافه کرد: در حوزه آبرسانی ۲ طرح بزرگ در استان در دست اجرا است که یکی انتقال آب از روستای منطقه هفتیان به تفرش است که اقدامات مربوط به لوله گذاری آن انجام شده است و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون عمرانی استاندار مرکزی بیان کرد: انتقال آب از سد کوچری به شهر‌های خمین محلات و دلیجان نیز دیگر طرح مهم آبرسانی استان است که انجام شده و اکنون خط انتقال به ساوه باقی مانده و ۲ پیمانکار برای اجرای این انتخاب شده است.

او ادامه داد: در حوزه شهری هم عملیات اجرایی قطار حومه‌ای به طول ۱۲ کیلومتر در برنامه توسعه اراک - مهاجران دیده شده و یک تفاهم‌نامه بین وزیر وقت راه و شهرسای، مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید، راه آهن و استانداری مرکزی در این زمینه منعقد شده اما، به‌دلیل محدودیت منابع این امرتاکنون به تاخیر افتاده است.

زندیه وکیلی تصریح کرد: برای ترمیم سقف بازار اراک هم در سفر پیشین وزیر گردشگری ۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده بود که باتوجه به کمبود منابع اعتباری تاکنون این امر محقق نشده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.