مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از تمدید فرصت بارگذاری آثار برای افراد ثبت نام شده در جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات در سمنان تا سی ام فروردین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه تاکنون ۲۹۱ نفر برای شرکت در جشنواره ملی آیات ثبت نام کرده اند گفت: از این تعداد ۱۹۶ نفر موفق شدند آثار خود را ارائه دهند.

فرشید فلاح با یادآوری اینکه مهلت ارسال آثار تا ۲۷ فروردین بود گفت: فرصت ارسال آثار به پایان رسیده و دیگر تمدید نخواهد شد، ولی افرادی که ثبت نام کرده اند، ولی هنوز آثار خود را ارسال نکرده اند می‌توانند تا سی ام فروردین، آثار را ارائه دهند.

او گفت: تاکنون ۸۳۱ اثر در بخش‌های عکس، گزارش (خبری یا توصیفی)، مصاحبه، سرمقاله و یادداشت، تیتر، خبر، کلیپ، پادکست، طرح، پوستر، موشن گرافیک، انیمیشن و اینفوگرافیک به این جشنواره ارائه شده است.

فلاح افزود: از این تعداد ۵۹۰ اثر در بخش اصلی شامل ۱۸۴ عکس، ۱۲۳ گزارش، ۱۰۵ مصاحبه، ۶۶ سرمقاله و یادداشت، ۷۵ تیتر و ۳۷ خبر و نیز ۲۳۹ اثر در بخش ویژه شامل ۹۹ کلیپ، ۵۷ پادکست، ۴۴ طرح یا تصویر، پوستر یا اعلان، ۳۳ موشن گرافیک و هشت انیمشن و اینفوگرافیک به این جشنواره ارسال شده است.

او اظهار داشت: فعالان رسانه‌ای استان‌های تهران با ۲۲۸ اثر، سمنان با ۱۷۲ اثر و خراسان رضوی با ۷۷ اثر بیشترین آثار ارسالی را در بین استان‌های کشور به این جشنواره داشته اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان یادآور شد: چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات با محوریت موضوعات مرتبط با قرآن کریم در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می‏ شود و ثبت نام شدگان می‏ توانند آثار تولیدی خود را از طریق نشانی سایت ayat.farhang.gov.ir  و http://ayatlogin.farhang.gov.ir/Pages/login.aspx  تا سی ام فروردین به این جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.