رئیس هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی همدان گفت: پناهگاه میدان میشان در ارتفاعات الوند با هدف پیشگیری از ابتلای افراد به کرونا، تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  علیرضا گوهری، رئیس هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی همدان گفت: شرایط حاد شیوع ویروس کرونا قابل قیاس با گذشته نیست و براین اساس تصمیم به تعطیلی کامل ارایه خدمات در پناهگاه قدیمی و پرتردد میدان میشان گرفتیم.

او افزود: براین اساس پناهگاه میدان میشان تعطیل شده و کوهپیمایان و علاقه‌مندان به کوهنوردی بهتر است از صعود به ارتفاعات منطقه پرهیز کنند.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی همدان ادامه داد: حفظ سلامت کوهنوردان در اولویت سیاست‌ها و برنامه‌های هیات کوهنوردی استان قرار دارد و برهمین اساس محدودیت‌های ویژه تردد برای صعود اعمال شده است.

گوهری عنوان کرد: برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، کوهنوردان و دوستداران طبیعت حتی الامکان تا بهتر شدن اوضاع از صعود به کوهستان و ارتفاعات پرهیز کنند.

او اظهار داشت: هشدار‌ها پیرامون شیوع ویروس کرونا برای تمامی اقشار است و حوزه کوهنوردی نیز مستثنی از این هشدار‌ها نیست. وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه در بهار طبیعت شاهد افزایش صعود‌ها هستیم، از کوهپیمایان و کوهنوردان می‌خواهیم که صعود را به پس از بهبود شرایط موکول کنند.

ارتفاعات کوهستانی همدان در طول هفته به ویژه جمعه‌ها شاهد صعود صد‌ها کوهنورد است.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار