رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون ۶ هزار و ۴۴۲ دوز واکسن کرونا براساس اولویت در چهارمحال و بختیاری توزیع و تزریق شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تاکنون ۶ هزار و ۴۴۲ دوز واکسن کرونا براساس اولویت در چهارمحال و بختیاری توزیع و تزریق شده است.

او افزود: به دنبال آغاز طرح ملی واکسیناسیون علیه بیماری کووید_۱۹ در چهارمحال و بختیاری، تا کنون (۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۰) در مجموع ۶ هزار و ۴۴۲ دوز واکسن کرونا با اولویت کادر درمان، سالمندان و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای توزیع و تزریق شده است.


بیشتر بخوانید


جزایری اضافه کرد: از این تعداد ۴۰۵۳ دوز برای کادر درمان، یک هزار و ۲۸۵ دوز برای کادر بهداشت، ۲۸۲ دوز برای پرسنل فوریت‌های اورژانس، ۱۹۱ دوز برای جانبازان بالای ۵۰ درصد،۱۶۰ دوز برای سالمندان، ۴۵۷ دوز برای افراد دارای بیماری زمینه‌ای و بیماران خاص، ۱۳ دوز برای پرسنل آرامستان‌ها و یک دوز برای پاکبانان در نظر گرفته شد.

او ادامه داد: بر اساس مصوبات کلیات سند ملی واکسیناسیون کشور مراحل توزیع واکسن کرونا در استان چهارمحال و بختیاری انجام و طبق برنامه ستاد کرونا به گروه‌های مشخص واکسن تزریق شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار