بازدید پورابراهیمی ازروستای سیل زده پشوییه

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: باید از بروز سیلاب های آینده در روستای پشوییه شهداد پیشگیری کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضاپور ابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، در بازدید از روستای سیل زده پشوییه شهداد به بارش شدید باران طی روز گذشته و جاری شدن سیل در این روستا اشاره کرد و گفت:۹ واحد مسکونی این روستا وحدود ۱۸ کیلومتر مسیر جاده خاکی و هشت کیلومتر راه آسفالت این منطقه آسیب وارد کرده است.

او افزود: همچنین سیلاب به شبکه برق رسانی روستای پشوییه نیز با شکست چند تیر برق خسارت وارد کرده است.

پورابراهیمی تاکید کرد: ماموران در حال ترمیم و وصل شبکه برق رسانی به روستای پشوییه و کشیت که از همین مسیر تامین برق می‌شود، هستند و تا ساعاتی دیگر برق این روستا وصل خواهد شد.

او گفت: سیلاب همچنین مسیر انتقال آب کشاورزی به روستای پشتوییه را نیز دچار مشکل کرده است.

پورابراهیمی با اشاره به ورود بسیج به رفع مشکلات ناشی از جاری شدن سیلاب در روستای پشوییه بیان کرد: مسولان مرتبط به منظور وصل آب شرب و کشاورزی این منطقه وارد عمل شده اند که تا ساعاتی دیگر این عملیات به پایان می‌رسد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتظار می‌رود فرماندار و مدیران حوزه حوادث راهکار مناسبی به منظور جلوگیری از ورود سیل به روستای پشتوییه که سال هاست درگیر سیلاب است، بیندیشند.

پورابراهیمی با بیان اینکه تمام دستگاه‌های امدادی هم اکنون در منطقه حضور دارند گفت: جا دارد از هلال احمر، بسیج، دهیاری، بخشداری، امام جمعه و سایر دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط که از ساعات اولیه وقوع سیلاب در روستای پشوییه حضوری فعال داشته اند تشکر کرد.

پورابراهیمی ابراز امیدواری کرد:ظرف چند روز آینده شرایط این روستا به حالت عادی برگردد و خسارتی که باید به مردم پرداخت شود توسط دستگاه‌های اجرایی تامین شود.

او تاکید کرد: امیدواریم با انجام اقدامات پیشگیرانه سال آینده همزمان با بارش باران شاهد جاری شدن سیلاب در این روستا نباشیم.

او تاکید کرد: باید به منظور جبران خسارت‌های مردم این روستا تدابیری اندیشیده شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، پیشگیری از وارد آمدن خسارت به وسیله سیلاب را مهم ارزیابی و تصریح کرد: باید از بروز سیلاب در آینده با توجه به شرایط منطقه پیشگیری کرد.

امام جمعه و بخشدار شهداد در این بازدید دکتر پورابراهیمی را همراهی کردند.
انتهای پیام/ح

برچسب ها: پورابراهیمی ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار