مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: ۳۰ مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغی در استان شناسایی و عملیات ساخت‌وساز در آن‌ها متوقف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، غلامرضا خراسانیان مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان  با بیان اینکه شناسایی این میزان تغییر کاربری اراضی باغی و کشاورزی در نوروز امسال بود، افزود: هر سال با فرارسیدن نوروز، افراد سودجو با استفاده از تعطیلی این ایام به زمین‌خواری و تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی اقدام می‌کنند.

او با اشاره به جدیت مقابله با تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغی از سوی جهادکشاورزی استان سمنان افزود: برای مقابله با پدیده تغییر کاربری اراضی و همچنین زمین‌خواری و حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی و باغی، اقدامات ویژه‌ای از سوی امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در نوروز انجام شد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به حضور مستمر گشت‌های حفظ کاربری در تعطیلات نوروز گفت: با حضور این گشت‌های حفاظت از اراضی کشاورزی و باغی ۳۰ مورد کاربری غیرمجاز را شناسایی کردند و در اجرای تبصره ۱ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری حکم توقف عملیات ساخت‌وساز صادر شد.

خراسانیان ضمن قدردانی از همکاری مطلوب شهروندان با یگان حفاظتی امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: همه وظیفه داریم از مواهب خدادادی که متعلق به همه نسل‌های بشر است حراست و حفاظت کنیم.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از همه کشاورزان و بهره‌برداران خواست تا قبل از هرگونه ساخت‌وساز با کارشناسان مدیر امور اراضی مشاوره کنند تا از هدررفت سرمایه جلوگیری شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.