هند با ثبت بیش از ۲۱۷ هزار مورد ابتلای روزانه، رکورد تازه‌ای را به ثبت رساند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از «ایندیا تی وی»، هند بار دیگر در ثبت موارد جدید ابتلا به کرونا رکورد زد.
وزارت بهداشت هند امروز جمعه اعلام کرد ظرف ۲۴ ساعت گذشته ابتلای ۲۱۷ هزار و ۳۵۳ نفر دیگر را به کرونا ثبت کرده؛ همچنانکه یک هزار و ۱۸۵ نفر دیگر ظرف ۲۴ ساعت گذشته در هند بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

با ثبت این موارد تأیید شده ابتلا به کرونا، شمار موارد ابتلا به کرونا در این کشور به ۱۴ میلیون و ۲۹۱ هزار و ۹۱۷ نفر رسید. این دومین روز متوالی است که هند آمار ابتلای روزانه بالای ۲۰۰ هزار نفری ابتلا به کرونا را به ثبت می‌رساند.

روز گذشته نیز رسانه‌های خبری اعلام کردند هند با ثبت بیش از ۲۰۰ هزار ابتلا به کرونا در یک روز، رکورد جدیدی را در آمار ابتلا به کرونا به ثبت رساند.

گفتنی است تا کنون بیش از سه میلیون نفر در جهان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند و نزدیک به ۱۴۰ میلیون نفر نیر در جهان به کرونا مبتلا شده اند. آمریکا با دارا بودن بیش از ۳۲ میلیون و ۲۲۴ هزار مورد ابتلا، رتبه نخست را در میان کشور‌های جهان داراست که از این تعداد، بیش از ۵۷۸ هزار نفر جان خود را از دست داده اند. هند نیز با دارا بودن بیش از ۱۴ میلیون مورد ابتلا رتبه دوم و برزیل نیز با دارا بودن بیش از ۱۳ میلیون و ۷۵۸ هزار نفر، رتبه سوم را در میان کشور‌های جهان در آمار ابتلا به کرونا از آن خود کرده است. همچنین شمار قربانیان کرونا در برزیل به بالای ۳۶۵ هزار نفر می‌رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار