ماه مبارک رمضان برای مسلمانان علاوه بر پاک‌سازی روح و کمک به سلامت جسمانی افراد، زمانی برای خیر بخشی و برکت در جامعه محسوب می‌شود.

حجت الاسلام رضایی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  گفت: مهم‌ترین برکت ماه رحمت الهی تزکیه روح، کنترل و مهار تمایلات جسمانی است، اما پررنگ شدن فریضه‌هایی همچون دستگیری از قشر نیازمند جامعه و کمک به مستمندان که با آبرومندی زندگی ساده و فقیرانه‌ای دارند در این ماه پرفیض با هدف برجسته شدن برکات آن باید انجام شود.

او با اشاره به اینکه کمک‌های مؤمنانه در این ماه رنگ خدایی پیدا می‌کند افزود: نهاد‌های فرهنگی وظیفه دارند که برای بهره مندی بهتر مردم از ماه رمضان برنامه ارائه دهند.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به سیر سعودی کرونا در استان، گفت: باید تلاش کنیم که با وجود کرونا برنامه ریزی خوب و مناسبی را داشته باشیم تا مؤمنان از فیض این ماه بی بهره نمانند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد:رزمایش کمک‌های مومنانه با توجه به شیوع کرونا، تهدید‌های این ویروس را تبدیل به فرصتی برای مردم متدین و روزه‌دار استان کرده تا سبک زندگی اسلامی در این روز‌ها در حیات تک تک افراد شرکت‌کننده این طرح بیش از گذشته متبلور شود

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.