رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: باموج چهارم ویروس کرونا شمار مبتلایان روزانه به کرونا ویروس در این شهرستان ۵ برابر سه هفته پیش شده است.

دکتر ایرج صالحی، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: موج چهارم ویروس کرونا با افزایش ۵ برابری بیماران مبتلا شده به ویروس کرونا در این شهرستان همراه شده است.

او افزود: شهرستان اسدآباد که تا ۲۰ روز پیش در وضعیت آبی و آرام استان بود متاسفانه در کمتر از یک ماه به قرمز و حتی بحرانی در استان تبدیل شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد می گوید: بی توجهی‌ها و برخی سوء مدیریت‌ها و دید و بازدید‌های نوروزی و صف‌های طولانی مرغ اسدآباد وارد موج چهارم کرد و قرمز شد.

دکتر صالحی با بیان اینکه اعمال محدودیت‌ها به شدت در  شهرستان در حال انجام است و فقط مشاغل گروه یک اجازه فعالیت دارند و تردد‌های شبانه هم محدود شد، افزود: متاسفانه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک هم در بین مردم کاهش یافته است.

او اظهار داشت:کل ظرفیت بیمارستان قائم ۱۲۸ تخت هست که ۵۸ تخت آن به بخش کرونایی‌ها اختصاص یافته و هم اکنون ۶۰ نفر در بخش کرونا بستری است.

صالحی بیان کرد: هم اکنون از ظرفیت تخت های موجود این بیمارستان ۷۵ تخت به بخش کرونایی اختصاص داده شده است و در حقیقت سایر بخش‌ها محدودتر شدند تا به بیماران مبتلا شده به کرونا ویروس رسیدگی شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.