فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال ایران پس از دیدار تیمش با الاهلی عربستان نکاتی را مطرح کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های فوتبال استقلال ایران و الاهلی عربستان در یکی از دیدار های حساس هفته نخست رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، بامداد جمعه از ساعت ۰۰:۴۵ در زمین شماره ۲ ورزشگاه ملک عبدالله جده به مصاف هم رفتند.

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از این دیدار اظهار کرد: به تیم الاهلی خسته نباشید و به تیمم برای این پیروزی تبریک می گویم. ما در هر ۲ نیمه تیم برتر میدان بودیم. تیم حریف را آنالیز کرده بودیم و بازیکنانم به نحوی شایسته به وظایفشان عمل کردند. توانستیم بازی باکیفیتی را به نمایش بگذاریم. امیدوارم در بازی‌های آینده هم با همین کیفیت عمل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص دلیل تعویض بازیکنانش در نیمه دوم، گفت: دلیل تعویض‌ها افت بدنی بازیکنان نبود. تعویض‌های ما تاکتیکی بودند و بازیکنانی که به عنوان نفرات تعویضی وارد زمین شدند، با کیفیت کار کردند و باعث شدند تیم ما بیشتر صاحب توپ شود و بازی را در اختیار بگیرد.

مجیدی در خصوص تفکرش درباره آینده گروه آبی پوشان در این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: هنوز چیزی قابل پیش بینی نیست، چون دیدار‌های بسیار سختی داریم. هیچ اتفاقی رخ نداده است و فقط یک بازی را با کیفیت خوب و با پیروزی پشت سر گذاشته ایم. امشب من و بازیکنانم بابت این برد خوشحال هستیم و از فردا روی بازی با الشرطه تمرکز می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار