هر متر مربع یک دستگاه واحد مسکونی ۵۰ متری با عمر بنای ۱۰ سال، واقع در منطقه نواب به قیمت ۱۷ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد که قیمت کل آن یک میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگارمسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، لیست خرید و فروش آپارتمان های یک میلیاردی  در مناطق مختلف   تهران  به  شرح زیر است. توجه کنید که قیمت‌ها بر حسب مترمربع به تومان بوده و تقریبی است، چراکه قیمت مسکن در تهران با توجه به نوع ساختمان، امکانات، خیابان و یا نظر مالک تغییر می‌کند.

آخرین اخبار مربوط به مسکن را در صفحه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان بخوانید.

قیمت روز خرید مسکن 
آدرس  متراژ

عمر ساخت
(سال)

قیمت هر متر مربع (تومان)
محله نواب 50 10 17.000.000
محله  خواجه نظام الملک 40 19 20.000.000
محله پیروزی  41 5 21.000.000
محله  هاشمی  45 15 18.000.000
محله بریانک 50 2 16.000.000
محله جیحون 45 14 18.000.000
محله سبلان 50 18 17.000.000

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
آیا در کشور مدیر که بتواند اقتصاد درست کند وجود دارد ؟ ازدواج و بچه‌دار شدن همه به نا سالم بودن اقتصاد است . هر چیزی میشه به آمريکا نسبت میدین
توی کشور میوه و گوشت و گندم و محصولات کشاورزی گران شده چه ربطی به غرب داره محصولی دست کشاورز ارزان اما به دست مردم میرسه قیمت به چند برابرش
مردم بیدارند شما مسئولان باید بیدار بشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۳ ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
باشگاه خبرنگاران اطلاع ندارد که واحدهای آپارتمانی ۵۰ الی ۶۰ متری درشهرستانهای دور ونزدیک کشورهم به یک میلیارد رسیده است ومیراث پایتخت درکل کشور روبه گسترش است حتی کالاهای دیگر نظیر گوشت قرمز ومرغ هم درفقیرترین شهرها وروستاها به قیمت بازار تهران فروخته می شود وامروز تهران بعنوان قطب الگوی قیمتها درکل کشور تبدیل شده وبا درآمدهای بسیار ناچیز در شهرستانهای کل کشور و خرید کالا به نرخ تهران روزگار همه مردم سیاه شده و این همسان سازی ناعادلانه جز فشارحداکثری برمحرومان کشور درکنار فشارحداکثری آمریکا عایدی برای مستضعفان جامعه نداردحتی کالاهایی هم که درروستاها وشهرهای دور ونزدیک ارزان تراست به دست دلالان بی شناسنامه وازخدابی خبر به قیمتهای نجومی رسیده است و دیگر زندگی درکل کشور سخت و ناممکن شده و با گرانی یک میلیاردی مسکن درشهرستانها ازدواج جوانان، فررندآوری، دلخوشی معمولی و صمیمیتها وهمه چیز مردم نابود می شود ویک فاجعه بزرگی درایران درحال وقوع است که دلال بازان که به یک مرکز پول نامحدود متصل هستند دخل کشور را درمی آورند زیرا وقتی فشاراقتصادی به تمام کشور سرایت کند عین راه افتادن بهمن با یک حرکت وتکان کشور همه چیز کشور به هم می ریزد وهیچ کس نمی تواند جلو آن بایستد.
آخرین اخبار