شرکت جگوار از دو مدل ویژه خودرو خود با رنگ‌های تیره رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طی چند ماه گذشته، شرکت جگوار دو مدل ویژه خودرو F-Type را عرضه کرد در اوایل هفته جاری، این خودروساز اعلام کرد F-Type R-Dynamic Black، نسخه ویژه‌ای از خودروی اسپرت دو درب است که تجهیزات استاندارد بیشتری را به همراه تعداد انگشتی از نسخه‌های بصری بی نظیر اضافه می‌کند.

مشخصات دو خودرو ویژه شرکت جگوار

مشخصات به روز شده شامل چندین قطعه با رنگ مشکی براق مانند تقسیم جلو، دریچه‌های جانبی، والان عقب و موارد دیگر هستند. این خودرو همچنین کفش‌های خود را به چرخ‌های ۲۰ اینچی، پنج پر براق سیاه "۵۰۵۰" تغییر می‌دهد. این رنگ‌ها فقط در سه رنگ مشکی سانتورینی، خاکستری ایگر، یا قرمز فایرنس موجود است. با این حال، مدل ویژه R-Dynamic Black Edition در سایر مدل‌های کوپه یا کانورتیبل نیز موجود است، به همین دلیل کمی تنوع به آن افزوده است.

خودرو جگوار F-Type با روکش R-Dynamic Black تیره می شود

این شرکت طراحی داخلی صندلی‌ها را با دو رنگ ارائه می‌دهد: آبنوس با دوخت  صدفی و یا سبک مریخی با دوخت قرمز. همچنین برای حداکثر راحتی افراد صندلی‌ها به 12 طرف قابل تنظیم هستند. برای طراحی صندلی‌ها از الگوی "مونوگرام" استفاده شده است. از دیگر استفاده‌های این الگو می‌توان به پارو‌های تعویض دنده آلومینیومی ساتن و صفحه‌های آج دار روشن اشاره کرد.

خودرو جگوار F-Type با روکش R-Dynamic Black تیره می شود

شرکت جگوار  نسخه ویژه R-Dynamic Black را با هر دو پیشرانه موجود ارائه می‌دهد. مشتریان می‌توانند بین ۲.۰ لیتری چهار سیلندر توربو یا ۵.۰ لیتری V۸ سوپرشارژ انتخاب کنند. موتور کوچکتر ۲۹۶ اسب بخار قدرت (۲۲۱ کیلووات) و ۲۹۵ پوند فوت (۴۰۰ نیوتن متر) گشتاور تولید می‌کند، در حالی که موتور بزرگتر ۴۴۴ اسب بخار (۳۳۱ کیلووات) و ۵۱۶ پوند فوت (۷۰۰ نیوتن متر) پیچ می‌خورد. قیمت این خودرو در انگلیس از ۶۴۴۵۵ (۸۸، ۸۸۰ دلار با نرخ ارز فعلی) شروع می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار