مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی به مناسبت ۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با تعدادی از فرماندهان ارتش در تبریز دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،صبح امروز سردار عباسقلی زاده مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی به مناسبت ۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با تعدادی از فرماندهان ارتش در تبریز دیدار کرد.

در این دیدار سردار عباسقلی زاده ضمن گرامیداشت ۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: ارتش ولایی ما همیشه افتخارات بزرگی برای کشورمان آفریده و همواره باعث عزت و اقتدار کشور بوده است.

او افزود: به لطف خدا اقتداری که در نیرو‌های مسلح ما وجود دارد باعث ترس و وحشت دشمنان انقلاب شده تا جایی که جرات هیچ گونه اقدامی را ندارند و به نوعی بازدارندگی ایجاد کرده است.

سردار عباسقلی زاده  گفت: ما امنیت، عزت و اقتدار کشور را مدیون نیرو‌های مسلح و هدایت‌های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا هستیم.

در این دیدار امیر میرزایی فرمانده تیپ ۱۲۱ پیاده ارتش گفت: همه نیرو‌های مسلح ما یکی هستند و وظیفه تولید امنیت را بر عهده دارند و این همبستگی و وحدت خار چشم دشمنان شده و می‌خواهند به این وحدت ضربه بزند اما هرگز موفق نخواهد شد.

همچنین امیر سرتیپ دوم خلبان  رسولی فرمانده پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز هم در این دیدار گفت: سلحشوری رزمندگان ما در نیرو‌های مسلح، ناممکن‌ها را ممکن ساخت و وحدت و اتحاد ما در نیرو‌های مسلح که مقام معظم رهبری همواره بر آن تاکید دارند باعث اقتدار و امنیت کشور شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار