سرهنگ موسوی از حضور به موقع پلیس برای پایان دادن به اختلاف خانوادگی منجر به تیراندازی در یکی از محلات شهر ایلام خبر داد.

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به تیراندازی در یکی از محلات شهر ایلام ، با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع و به منظور جلوگیری از هرگونه انتقام‌جویی از سوی طرفین دعوا ، بلافاصله ماموران انتظامی در محل وقوع جرم حضور یافته و بررسی‌های میدانی و تحقیقات لازم را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کردند.

او افزود: در نتیجه تحقیقات و بررسی‌های میدانی و تحلیل اخبار و اطلاعات واصله ، مشخص شد که طرفین دعوا به دلیل اختلافات شخصی و خانوادگی با یکدیگر درگیر و یکی از طرفین دعوا با اسلحه شکاری اقدام به تیراندازی کرده و سپس از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی ماموران ، هویت متهمان مشخص و یک نفر از عاملان نیز دستگیر شده است، اظهار کرد: خودرو حامل نفرات ، توقیف و تلاش جهت دستگیری دیگر همدستان وی ادامه دارد.

او به مخلان نظم و امنیت هشدار داد و مطرح کرد: پلیس با قاطعیت کامل با مخلان نظم و امنیت و افرادی که بخواهند به هر نوعی امنیت و آرامش شهروندان را بر هم زنند برابر قانون برخورد خواهد کرد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: به شهروندان توصیه می کنیم در هنگام بروز اختلافات، آرامش خود را حفظ نمایند و قبل از هرگونه نزاع و درگیری مشکلات خود را از طریق مراجع قضائی حل و فصل کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.