بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۱۷)؛

از دانلود مسیریاب پیشرفته برنامه تلویزیون اینستاگرام تا آپدیت جدید گپ

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۱۷)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

از دانلود برنامه ساخت کلاژ تصاویر تا آفیس قدرتمند اندروید

دانلود OnePlus Gallery 4.0.180 – اپلیکیشن گالری وان پلاس

عکس‌ها یکی از مواردی هستند که تقریبا بیشترین حجم در تلفن هر کاربری را به خود اختصاص می‌دهند و به همین دلیل مرتب کردن آن‌ها یکی از موارد مهمی است که باید به آن توجه شود.

گالری پیش‌‏فرض تلفن‌های هوشمند محدودیت‌هایی دارد که گاهی برای کاربران اذیت کننده می‌شود به همین دلیل ما برای شما نرم افزار بسیار خوبی را آورده‌ایم که به شما امکانات بیشتری برای استفاده می‌دهد. نرم افزار OnePlus Gallery یک گالری فوق‌العاده و قدرتمند مختص اندروید است که توسط شرکت OnePlus ساخته شده و به شما امکانات بسیار زیادی ارائه می‌دهد.

استفاده این نرم افزار در گوشی شما یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید برای داشتن یک گالری مناسب انجام دهید. این برنامه امکان دسته بندی تصاویر برای دسترسی آسان‌تر و اشتراک گذاری سریعتر آن‌ها را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

دانلود OnePlus Gallery
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود مسیریاب پیشرفته یاندکس Yandex.Navigator 5.45

نرم افزار Yandex.Navigator یک اپلیکیشن مسیریاب دقیق و کارآمد، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Yandex Apps توسعه یافته و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است.

مسیریاب یاندکس کاملا رایگان است و تمامی کاربران از هر نقطه‌ای از جهان می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای به صورت نامحدود از امکانات آن استفاده کنند. در این برنامه قابلیت‌های درون پرداختی و تبلیغات مشاهده نمی‌شوند. رابط کاربری برنامه بسیار ساده طراحی شده است تا کاربر در کمترین زمان بتواند روش کار آن را یاد گرفته و با آن کار کند. 

مسیریابی در این برنامه بسیار آسان است، تنها کافی است با لمس یک آیکون در پایین برنامه، موقعیت فعلی خود را پیدا کرده و سپس با مشخص کردن مقصد، مسیریابی را شروع کنید. مسیریابی مثل همه برنامه‌های پرطرفدار، به صورت گام به گام انجام می‌گیرد و راهنمای صوتی هم وجود دارد که تا کاربر در هنگام رانندگی نیازی به دیدن صفحه نمایش گوشی نداشته باشد.

مسیریاب یاندکس همچنین به کاربرانش در پیدا کردن جای پارک هم کمک می‌کند. کاربر می‌تواند با زدن علامت P در هر جایی بهترین نقطه برای پارک کردن را پیدا کند. اگر به دنبال پیدا کردن رستوران، پمپ بنزین، سرویس بهداشتی و … هستید، تنها کافی است در منوی جستجو علامت مربوط به هر یک را بزنید تا تمامی موارد پیدا شده در اطراف شما نشان داده شود. از قابلیت‌های دیگر این برنامه می‌توان به اطلاع از تصادف، راهبندان، پلیس، دوربین سرعت و تعمیرات جاده اشاره کرد. کاربران هم می‌توانند با فشردن یک علامت هر یک از این موارد را به برنامه گزارش دهند تا کاربران دیگر از آن‌ها مطلع شوند.

نقشه Yandex
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Firefox for Android Beta 88.0.0.6 – موزیلا فایرفاکس بتا

جستجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به Firefox اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر فایرفاکس منتشر شده است که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. این مرورگر آمده است که با کروم رقابت کند.

مرورگر مذکور تجربه‌ای جدید از ویژگی های نسل جدید فایرفاکس است که می‌تواند برای کسانی که روزانه از مرورگر استفاده می‌کنند، بهترین گزینه باشد. با دانلود کردن آن می‌توانید بهترین تجربه‌ را در گشت و گذار در اینترنت داشته باشید.

دانلود Firefox for Android Beta

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود IGTV 182.0.0.30.124 – برنامه تلویزیون اینستاگرام

شبکه اینستاگرام یکی از برترین و پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی فعلی موجود در دنیای اپلیکیشن‌های موبایل است. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان اشتراک‌گذاری فیلم و عکس را می‌دهد اما در اشتراک‌‌گذاری این موارد محدودیت‌هایی نیز وجود دارد؛ برای مثال تصاویر باید در اندازه‌ای مشخص در اینستاگرام بارگذاری شوند و ویدئوهای نیز حداکثر باید یک دقیقه طول داشته باشند.

اما نزدیک به دو سال است که اینستاگرام امکان ارسال ویدئوهای طولانی‌تر را به کاربران داده است، این ویدئوها بر بستر IGTV که متعلق به اینستاگرام است بارگذاری می‌شوند. برنامه IGTV در حال حاضر روی نسخه‌های اخیر اینستاگرام قابل دسترسی است، اما این شرکت اپلیکیشنی مستقل از اینستاگرام و با نام IGTV را عرضه کرده تا کاربران راحت‌تر به ویدئوهای موجود در این شبکه دسترسی داشته باشند.

دانلود IGTV

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود ES File Explorer File Manager 4.2.4.5 - بهترین و قدرتمندترین فایل منیجر

برنامه  ES File Explorer File Manager یک نرم‌افزار فایل منیجر قدرتمند برای گوشی و تبلت‌های اندرویدی است که  جزو بهترین برنامه‌های مدیریت فایل به شمار می آید. این فایل منیجر دارای امکاناتی کاملا رایگان و بسیار کامل است.

از ویژگی های اصلی آن می توان به مدیریت فایل، مدیریت برنامه‌ها، بستن برنامه‌ها، اتصال مستقیم به سرویس های ابری و فضاهای مجازی، اف تی پی اشاره کرد. شما با داشتن این برنامه دیگر نباید نگران مدیریت فایل‌های موجود در حافظه گوشی هوشمند خود باشید زیرا می‌توانید به راحتی همه آن‌ها را کنترل کنید.
 
ES File Explorer File Manager
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Instagram 184.0.0.0.77 – برنامه رسمی اینستاگرام

اینستاگرام نرم‌افزاری محبوب و بی‌نظیر برای گوشی‌هایی با سیستم عامل هوشمند است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آن‌ها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

نسخه جدید این نرم‌افزار برای تمام کاربران عرضه شده است تا از امکانات جدید آن استفاده کنند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید.

نرم افزار Instagram با وجود قابلیت‌هایی مانند Story، Reels و IGTV به عنوان برترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در دنیا شناخته می‌شود.

دانلود Instagram
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Firefox Nightly for Developers 210329.00.12 – مرورگر در حال توسعه فایرفاکس

جست‌وجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به مرورگر Firefox اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر فایرفاکس منتشر شده است که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. این مرورگر آمده است که با کروم رقابت کند.

این مرورگر تجربه‌ای جدید از ویژگی های نسل جدید فایرفاکس است که می‌تواند برای کسانی که روزانه از مرورگر استفاده می‌کنند، بهترین گزینه باشد. با دانلود کردن آن می‌توانید بهترین تجربه‌ را در گشت و گذار در اینترنت داشته باشید.

از دانلود برنامه ساخت کلاژ تصاویر تا آفیس قدرتمند اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 


دانلود Microsoft Authenticator 6.2104.2348 – برنامه ساخت رمز موقت

امنیت یکی از مهم‌ترین فاکتورهای زندگی مجازی است. برای داشتن امنیت شما باید بتوانید اطلاعات کاربری منحصر به فردی داشته باشید و از آن‌ها محافظت کنید. در واقع محافظت از رمز عبور مانند محافظت از مرز یک کشور است. رمز عبور خوب می‌تواند شما را از اتفاقات بدی مانند هک شدن اطلاعات و موارد این چنینی محافظت کند. 

البته همیشه رمزهای عبور نمی‌توانند به تنهایی شما را محافظت کنند؛ به همین دلیل نرم افزارهای دیگری به کمک آن آمده‌اند. این برنامه‌ها با فعال سازی رمز دو مرحله‌ای امنیت حساب کاربری شما را چند برابر می‌کنند. با فعال سازی رمزهای دو مرحله‌ای می‌توانید امنیت حساب کاربری خود را چند برابر کرده و به نوعی آن را برای سودجویان غیرقابل دستیابی کنید.

نرم افزار  Microsoft Authenticator یکی از بهترین برنامه‌ها برای این کار است که به شما کمک می‌کند به راحتی برای حساب کاربری خود رمز دو مرحله‌ای فعال کنید و آن را تا زمانی که دوست داشتید فعال نگه دارید.

دانلود Microsoft Authenticator

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود پیام رسان ایرانی گپ Gap Messenger 8.9.0 مخصوص اندروید

برنامه Gap Messenger یک اپلیکیشن پیام رسان ایرانی با قابلیت ایجاد بستر کسب و کار، مخصوص سیستم عامل اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. گپ تمامی ویژگی‌ها و امکانات معمول پیام رسان‌های پرطرفدار مثل واتساپ را دارد و می‌توان در آن به گفت و گو به صورت انفرادی یا گروهی، ارسال و دریافت فایل و کار‌های دیگر پرداخت.

مثل همه پیام رسان‌های مدرن، گپ نیز امکان ساخت انواع بات‌ها را برای توسعه دهندگان فراهم کرده است. اگر کسب و کاری دارید و یا به فکر راه اندازی استارت آپ هستید می‌توانید از پلتفرم کسب و کار گپ استفاده نمایید. این پلتفرم با ارائه امکانات لازم، یک فروشگاه کامل در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از آن می‌توانید به فروش محصولات مجازی بپردازید.

دانلود پیام رسان ایرانی گپ Gap Messenger مخصوص اندروید
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود گوگل فوتوز - Google Photos 5.37.0.367506220 برنامه سازماندهی تصاویر

با استفاده از نرم افزار Google Photos می‌توانید به راحتی عکس‌ها و فیلم‌هایتان را در فضای ابری گوگل آپلود کنید. یکی از دلایل مطرح بودن این نرم افزار ویرایش و سازماندهی عکس‌های شما است که با افزایش امنیت و حفظ اطلاعات خود می‌توانید نسخه پشتیبان از تصاویر و ویدئوهای شخصی خود تهیه کنید یا به اشتراک بگذارید.

نرم افزار Google Photos از برترین برنامه‌هایی است که توسط شرکت گوگل توسعه یافته است و به کاربران سادگی در استفاده از برنامه‌ها را پیشنهاد می‌دهد. هدف شرکت گوگل از توسعه این برنامه آن است که کاربران دیگر تصاویر و ویدئوهای خود را از دست ندهند و همواره در فضای ابری نگه دارند.

این نرم افزار تاکنون امتیاز عالی ۴.۴ را از کاربران گوگل پلی استور کسب و حدود یک میلیارد بار دانلود شده است. در ادامه نسخه اندروید و iOS این نرم افزار را دانلود کنید.

دانلود google photos
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار