کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز در برخی مناطق استان به ویژه ارتفاعات رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

مرضیه سی سی پور، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،گفت:با تاثیر یک موج بارشی از بامداد امروز در برخی مناطق استان به ویژه ارتفاعات شاهد رگبار پراکنده باران و رعد و برق هستیم که این شرایط طی ساعات بعد از ظهر در نواحی شمالی و شرقی تشدید خواهد شد.

سی سی پور افزود: از ظهر امروز نیز وزش باد‌های شدید غربی سبب مواج و طوفانی شدن دریا می‌شود و در نواحی ساحلی و جزایر وقوع پدیده گردوخاک دور از انتظار نخواهد بود.

او گفت: سرعت وزش باد در مناطق دریایی استان به ۴۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا نیز به ۱۸۰ سانتی متر می‌رسد و توصیه می‌شود که شناور‌های سبک از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم برای تردد ایمن سایر شناور‌ها در بنادر مرکزی و غربی استان اتخاذ شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان افزود: شرایط ناپایدار جوی و دریایی فردا جمعه نیز در سطح استان ادامه خواهد داشت و روز شنبه از سرعت وزش باد و تلاطم دریا کاسته خواهد شد.

سی سی پور گفت: امروز و فردا در مناطق ساحلی و جزایر استان کاهش دما رخ می‌دهد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.