مربی تیم فوتبال فولاد ایران درباره تساوی تیمش برابر السد قطر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یوسو سسما مربی تیم فوتبال فولاد ایران درباره تساوی تیمش برابر تیم پر قدرت السد قطر اظهار کرد: مساوی با السد نتیجه بدی نیست، اما این امکان را داشتیم که تیم برنده زمین باشیم و اگر کمی با تجربه‌تر عمل می‌کردیم می‌توانستیم نتیجه را حفظ و سه امتیاز را مال خود کنیم.

او افزود: وقتی یک بر صفر جلو بودیم باز هم شانس‌های دیگری داشتیم و اگر استفاده می‌کردیم بازی را برنده می‌شدیم. ۲۵ دقیقه اول بازی در دست تیم السد بود و به ما فشار آوردند، در ۱۵ دقیقه بعدی ما بهتر بودیم و حتی چند موقعیت خوب داشتیم که استفاده نکردیم. در نیمه دوم با تمرکز و اعتماد به نفس به زمین آمدیم و موقعیت‌های خوبی پس از گلی که زدیم، داشتیم، اما متاسفانه فرصت برد را از دست دادیم و گل تساوی را دریافت کردیم به هر حال از بازیکنان تیم قدردانی می‌کنم چرا که هرچه در وجودشان بود ارائه دادند.

مربی فولاد ادامه داد: نتوانستیم دقایق پایانی بازی را مدیریت کنیم. کم تجربگی کردیم که می‌خواستیم گل دوم را در آن دقایق بزنیم. بازیکنان ما جوان هستند و این بازی برایشان تجربه خواهد شد. همان طور که گفتم تساوی نتیجه بدی نیست چرا که با مدعی قهرمانی مساوی کردیم و ما تا آخرین لحظه برنده بودیم و آن‌ها بودند که گل تساوی بخش را زدند و باید خوشحال باشند. قدم به قدم به جلو می‌رویم، بسیار منظم و با شور و هیجان همیشگی گام بر می‌داریم و این ۶ بازی نشان می‌دهد که چه تیمی باید در چه جایگاهی باشد و کدام تیم صعود کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار