علی اکبری گفت: جوان ۱۸ ساله‌ای که در ارتفاعات روستای دوبیران سفلی شهرستان ایوان به دلیل سقوط از ارتفاع مصدوم شده بود به مراکز درمانی انتقال داده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، علی اصغر علی اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام ، گفت: در پی تماس تلفنی با شماره ۱۱۲ مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر سقوط یک نفر در ارتفاعات روستای دوبیران سفلی ، بلافاصله ۲ تیم پایگاه امداد و نجات شهید جاسم امامی و شعبه ایوان به محل حادثه اعزام شدند.

 او اظهار کرد: نجاتگران هلال احمر پس از رسیدن به محل حادثه ، بلافاصله اقدامات اولیه امدادی را برای فرد مصدوم که دچار شکستگی از ناحیه سر و ترومای کمر شده بود، انجام دادند.

علی اکبری ادامه داد: نجاتگران هلال احمر با همکاری نیرو‌های مردمی و با استفاده از تجهیزات کوهستان مصدوم را از مسیر‌های سخت و صعب العبور به پایین کوه منتقل و جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

او اظهار کرد: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.