مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: برخلاف مطالب منتشر شده در برخی از شبکه‌های اجتماعی سبزوار، فوت ۲ کادر درمانی سبزوار طی چند روز گذشته ارتباطی به تزریق واکسن کرونا نداشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد باقرزاده مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با اشاره به مطالب منتشر شده در خصوص فوت دو کادر درمان در سبزوار پس از تزریق واکسن گفت: تاکنون حدود ۹۰ درصد از پرسنل سانتر کرونا دانشگاه علوم پزشکی سبزوار واکسن کرونا را دریافت کردند.

او با اشاره به واکسیناسیون کرونا با اولویت کادر بهداشت و درمان،انجام می شود افزود: واکسیناسیون کرونا برای سایر افراد جامعه و گروه‌های پرخطر بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت نیز مرحله به مرحله انجام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ادامه داد: یکی از متوفیان بر اثر پارگی آئورت، جان خود را از دست داده است و دیگری نیز شب گذشته در محیطی خارج از بیمارستان فوت کرده است.

باقرزاده  با بیان این که تاکنون فوت و یا مرگ مشکوک ناشی از تزریق واکسن کرونا در بین کادر بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار رخ نداده است بیان کرد: حدود ۹۰ درصد از پرسنل فعال در بخش کرونای دانشگاه علوم پزشکی سبزوار واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ادامه داد: تاکنون عوارض خاصی بعد از تزریق واکسن کرونا در بین افراد دریافت کننده در زیر مجموعه این دانشگاه مشاهده نشده است.

باقرزاده بیان کرد: واکسیناسیون کرونا برای سایر افراد جامعه و گروه‌های پرخطر نیز بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت مرحله به مرحله انجام خواهد شد.

در روزهای اخیر، یکی از کانال‌های غیررسمی خبری از فوت ناگهانی محمد کریمی (قارزی) پرستار شاغل در بخش کرونای بیمارستان واسعی خبر داده بود؛ هفته گذشته نیز «مجید بزرگمهر منش» بهیار و نمونه گیر بیماران کرونایی مرکز جامع سلامت جعفرآباد سبزوار فوت کرد که پزشکی قانونی علت فوت وی را پارگی آئورت اعلام کرد.

انتهای پیام// ف. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.