کاروان تیم ملی وزنه برداری کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، روز جمعه و در قالب ۲ گروه جداگانه به ازبکستان اعزام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی وزنه برداری کشورمان برای کسب سهمیه المپیک توکیو قرار است از چند روز دیگر کار خودش را در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شوند، شروع کند. به همین خاطر کاروان تیم ملی وزنه برداری ایران قرار است در قالب ۲ گروه به تاشکند ازبکستان اعزام شود.

طبق برنامه اعلام شده از سوی کادر فنی  تیم ملی وزنه برداری، ابتدا روز جمعه ۲۷ فروردین ماه، ۲ نفر از وزنه برداران کشورمان (شامل یک آقا و یک خانم) به تاشکند ازبکستان اعزام خواهند شد تا در رقابت‌هایی که از روز یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شوند، شرکت کنند.

گروه دوم تیم ملی وزنه برداری کشورمان هم قرار است روز دوشنبه هفته آینده ۳۰ فروردین ماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) عازم تاشکند شده تا خودشان را برای بازی‌هایی که از روز سه شنبه ۳۱ فروردین ماه شروع می‌شوند، آماده کنند.


بیشتر بخوانید


مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا از روز یکشنبه به صورت رسمی در ازبکستان و به میزبانی تاشکند برگزار خواهند شد. با اعلام فدراسیون جهانی، تیم ملی وزنه برداری کشورمان برای حضور در مسابقات المپیک ۲۰۲۱ توکیو فقط ۲ سهمیه می‌تواند به دست آورد و به همین دلیل شانس ما در وزن‌های ۹۶ و ۱۰۹ کیلوگرم بیش از سایر اوزان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار