معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از رایزنی با مسئولان برای استفاده از ظرفیت بیمارستان ارتش با توجه به سیر صعودی بیماران کرونایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ابراهیم جلیلی,معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به اینکه با توجه به سیر صعودی بیماران کرونایی در روز‌های آینده با کمبود تخت مواجه می‌شویم، از رایزنی با مسئولان برای استفاده از ظرفیت بیمارستان ارتش خبر داد.

او افزود: روند مراجعه به بیمارستان‌ها به صورت افزایشی است و هم اینک یک‌هزار و ۱۲۵ بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان همدان بستری هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان بیان کرد: روزانه ۱۴۰ بیمار جدید در بیمارستان‌های این استان بستری می‌شوند همچنین شمار مراجعان سرپایی نیز نسبت به اوایل فروردین سالجاری پنج برابر شده است.

جلیلی گفت:: پس از تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های سینا، فرشچیان و شهید بهشتی، بیماران در بیمارستان آتیه تامین اجتماعی همدان بستری شدند با این وجود نیاز به استفاده از ظرفیت بیمارستان ارتش نیز داریم.

او ادامه داد: در حال پیگیری برای ایجاد فضای جدید در بیمارستان‌های استان همدان هستیم چراکه در روز‌های آینده با مشکل کمبود تخت مواجه می‌شویم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از شهروندان خواست با پرهیز از تجمع و دورهمی، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی کادر درمان را مهار و کنترل ویروس کرونا یاری دهند.

مجموع متوفیان قطعی ابتلا به کرونا در استان همدان از ابتدای اپیدمی این ویروس تاکنون به یک هزار و ۶۴۰ نفر و مجموع موارد مثبت بستری و سرپایی به ۴۱ هزار و ۶۹۶ نفر رسیده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.