کرونا و تکمیل ظرفیت مراکز درمانی استان مرکزی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ظرفیت مراکز درمانی استان مرکزی تقریبا کامل شده است.

سید محمد جمالیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک   در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: متاسفانه ظرفیت مراکز درمانی استان مرکزی برای بستری بیماران کرونایی تقریبا کامل شده و مقرر شده است که یک بخش اضافه در مجاورت بیمارستان امیرالمومنین در یک سوله ورزشی با ظرفیت ۷۰ تخت اضافه شود.

جمالیان افزود: همچنین قرار است بیمارستان‌های خصوصی یک بخش دیگر به مراکز درمانی اضافه کنند تا مردم در مراکز خصوصی نیز پذیرش شوند.

او اضافه کرد: متاسفانه در شرایط بسیار بحرانی قرار داریم و ظرفیت بیمارستان شهرستان‌های خنداب، فرمهین و کمیجان تکمیل و دلیجان نیز در حال تکمیل شدن است و سرریز این بیماران نیز به اراک اعزام خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: مردم می‌توانند در تماس تلفنی با مراکز خدمات پرستاری در منزل هم خدمات مطلوبی را بدون نیاز به بستری دریافت نمایند و در صورت نیاز به درمان تخصصی‌تر به بیمارستان انتقال داده شوند.

او ادامه داد: برای دسترسی راحت مردم به این مراکز قرار است دانشگاه علوم پزشکی اراک حمایت و پیگیری‌های لازم را برای معرفی کردن شرکت‌های پرستاری به عمل آورد و برای حل مشکلات مالی بخش‌های خصوصی، نیازمند کمک‌های خیرین سطح استان هستیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.