به منظور تهیه غذا برای نیازمندان ۱۴ آشپزخانه مهدوی دیگر در سطح استان مرکزی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، ۱۴ آشپزخانه مهدوی دیگر در استان مرکزی به بهره برداری رسید تا با افزایش این آشپزخانه‌ها در تهیه غذا برای نیازمندان استان افزایش یابد.

مومنی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در مراسم افتتاح آشپزخانه یکی از این آشپزخانه‌ها در شرکت آونگان اراک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: همزمان ۱۴ آشپزخانه مهدوی در سطح استان با هدف طبخ غذا برای خانواده‌های نیازمند افتتاح شد.

مومنی افزود: سال گذشته ۵۰ آشپزخانه در سطح استان برای طبخ غذا فعالیت می‌کردند و امسال با کمک و همیاری مردم و مراکز نیکوکاری ۱۰۰ آشپزخانه در سطح استان اقدام به طبخ غذا می‌کنند.

او اضافه کرد: طبخ غذا برای نیازمندان همزمان با سومین پویش اطعام مهدوی و تبرک رضوی در استان مرکزی آغاز شده و امیدواریم مثل سال گذشته که بیش از ۳۸۰ هزار وعده گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع شد امسال هم این اقدام خداپسندانه را ادامه دهیم.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی از خیرین و مردم شریف استان درخواست کرد از طریق درگاه امداد دات آی آر و ستار ۸۸۷۷ و ستاره ۰۸۶ مربع برای کمک به تهیه افطاری ساده و غذای گرم برای نیازمندان اقدام کنند.

او ادامه داد: همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۱۴ هم برای دریافت کمک‌های نقدی مردم اختصاص یافته است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.