مدیرعامل شرکت نظم‌آفرینان صنعت سهند گفت: نخستین ترمینال مکانیزه غلات کشور امسال در بندر امام خمینی (ره) به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد حکیمیان مدیرعامل شرکت نظم‌آفرینان صنعت سهند با اشاره به افتتاح اولین ترمینال مکانیزه غلات در کشور در بندر امام خمینی (ره) گفت: با افتتاح این پروژه شاهد بهبود روند تخلیه غلات با استفاده از خطوط انتقال و بهره‌برداری از مکنده‌های نسل جدید با توان تخلیه ۶۰۰ تن در ساعت خواهیم بود.

 او در بازدید از بندر امام خمینی (ره) و دیدار با مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان افزود: در حال حاضر به دلیل محدودیت ظرفیت حمل شهری و کندی عمل در انتقال غلات از اسکله به انبارها، از توان حداکثری تجهیزات استفاده نمی‌شود و این امر باعث شده با وجود استفاده از تجهیزات نسل جدید، روند تخلیه کشتی‌های حامل غلات تغییر چندانی نداشته باشد.

حکیمیان بیان داشت: اولین ترمینال مکانیزه غلات کشور با خط انتقالی به ظرفیت یک هزار و ۲۰۰ تن در ساعت، این امکان را فراهم خواهد کرد که غلات تخلیه شده از شناور به طور مستقیم و متناسب با سرعت تخلیه، به سیلو‌ها منتقل شود.

 مدیرعامل شرکت نظم‌آفرینان صنعت سهند تصریح کرد: شرکت نظم‌آفرینان صنعت سهند با بهره‌مندی از تکنولوژی‌های روز دنیا در تلاش است با نصب و راه‌اندازی خطوط انتقال، گام مهمی در بهبود شاخص‌های عملیات لجستیک بندری برداریم.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.