مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت:تشویق ایثارگران برای ورود به تولید و حمایت از آن ها از اولویت‌های این نهاد در امسال است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مجید صفدریان, مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با تاکید بر حمایت بنیاد شهید از ایثارگرانی که در زمینه تولید و پیشرفت اقتصاد وارد می‌شوند گفت: باید بحث قاچاق و واردات کالا‌های مشابه تولید داخل رصد شود تا به تولید داخل ضربه نزند و از تولیدکنندگان در برابر این مسائل حمایت کنیم.

او ادامه داد: با ترویج فرهنگ ایثار و ایثارگری در جامعه افراد منافع فردی را به منافع جامعه ترجیح نداده و با الگو قرار دادن ایثارگران، اشتغال و اقتصاد در جامعه پیشرفت می‌کند.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان افزود:رهبرمعظم انقلاب شعار "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها" را به عنوان شعار سال جدید انتخاب کردند و این نامگذاری نشان از آن دارد که در راستای جهش تولید موانعی وجود دارد که برای رفع این موانع تلاش بیش از گذشته و حمایت‌های بیش از پیش، نیاز است.

صفدری با اشاره به نقش جامعه ایثارگری در تحقق شعار سال خاطرنشان کرد: جامعه ایثارگری استان باید در کنار سایر اقشار مختلف جامعه با میدان‌داری این حرکت و در ادامه راه شهیدان والامقام، شعار سال را سرلوحه کار خود قرار دهند تا کشور را از هجمه‌های دشمن مصون کنند.

او گفت:تولید را باید در ۲ بخش اقتصاد و فرهنگ درنظر بگیریم که وظیفه ما به عنوان متولیان امور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید حمایت از ایثارگران در بخش‌های اقتصادی جامعه باشد.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان یادآوری کرد: در حوزه فرهنگی نیز می‌توان با تولیدات مختلف در موضوعات مورد نیاز جامعه فرهنگ تولید را در جامعه بالا برد و یکی از کار‌های آن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی خود، سال ۱۴۰۰ را با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری کردند.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار