معرفی خودرو؛

با نسخه ویژه نیسان GT-R NISMO آشنا شوید

NISMO جدید متمرکز بر ۶۰۰ اسب بخار که بر روی چرخ‌های ۲۰ اینچی است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، نیسان در حال ساخت تعداد محدودی از نسخه ویژه GT-R NISMO برای ایالات متحده است که دریافت سفارشات آن در پاییز آغاز می‌شود. نسخه ویژه NISMO به رنگ خاکستری در آمده است که از یک کاپوت با جنس فیبر کربنی و چرخ‌های ۲۰ اینچی با رنگ قرمز بهره می‌برد. همچنین این اولین GT-R است که از آرم جدید نیسان استفاده می‌کند.

این GT-R ویژه دارای چهار چرخ متحرک است و از یک موتور ۳.۸ لیتری V-۶ با قدرت ۶۰۰ اسب بخار بهره می‌برد.

نیسان با وجود اینکه نزدیک به بازنشستگی است، همچنان با نسل R۳۵ GT-R قصد دارد سر و صدا ‌کند. این نسخه ویژه GT-R NISMO ویژه، که از پاییز امسال در ایالات متحده به فروش می‌رسد، بسیار محدود خواهد بود، اگرچه نیسان تعداد تولیدات خود را به اشتراک نگذاشت اما قطعا هیچ قدرتی بیش از GT-R NISMO متمرکز بر مسیر ندارد.

نیسان GT-R NISMO نسخه ویژه این خودرو را رونمایی کرد

اتومبیل‌های نسخه ویژه، از نسخه ۳.۹ لیتری V-۶ توربوشارژ NISMO  بهره می برند که همچنان به همان توربوشارژر‌های مورد استفاده در اتومبیل مسابقه‌ای کلاس N-GT  مجهز شده است. این نیرو ۶۰۰ اسب بخار و ۴۸۱ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند گفتنی است GT-R‌های استاندارد ۵۶۵ اسب بخار قدرت دارند که از طریق جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک دو کلاچه به هر چهار چرخ ارسال می‌شود.

نیسان GT-R NISMO نسخه ویژه این خودرو را رونمایی کرد

در تست GT-R NISMO که در سال ۲۰۱۴ انجام شد، سرعت آن در ۲.۸ ثانیه به 96 کیلومتر در ساعت رسید. اتومبیل‌های نسخه ویژه در یک استایل منحصر به فرد زیبا و خفیف Stealth Gray با درپوش فیبر کربن ساخته شده اند که NISMO‌های غیر ویژه دارای هود‌های کربنی هستند.

نیسان GT-R NISMO نسخه ویژه این خودرو را رونمایی کرد

این خودرو‌ها همچنین از مجموعه‌ای از چرخ‌های آلیاژ آلومینیوم ۲۰ اینچی با لبه قرمز و نشان NISMO بهره می‌برند و اولین GT-R‌هایی هستند که از آرم جدید نیسان استفاده می‌کنند که روی درب صندوق عقب و درپوش‌های مرکزی است. آن‌ها همچنین در موتور‌های دست ساز خود یک پلاک منحصر به فرد با خط قرمز دریافت می‌کنند.

نیسان GT-R NISMO نسخه ویژه این خودرو را رونمایی کرد

نیسان قیمت ۲۰۲۲ GT-R NISMO Special Edition را منتشر نکرده است، اما انتظار داریم قیمت آن بیش از ۲۱۲، ۵۳۵ دلار استاندارد NISMO باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار