رئیس سازمان آتش نشانی اهواز از انجام ۸ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در تشریح ۸ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی روز گذشته گفت: ۲۸ دقیقه بامداد آتش سوزی ساختمان متروکه در کوی نبوت اطلاع سانی و با سرعت عمل آتش نشانان مهار شد.

او به واژگونی پژو ۲۰۶ در ساعت یک و ۱۸ دقیقه بامداد در مسیر کوی ملت فاز ۴ اشاره کرد و افزود: در این حادثه راننده خودرو که دچار مصدومیت شده بود، به بیمارستان انتقال یافت.

قنبری با اشاره به مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ساعت ۲ و ۴۹ دقیقه در منطقه کیانپارس خیابان ۱۳ شرقی به علت اتصال فن هواکش توسط آتش نشانان اظهار داشت: مغازه سوپر مارکت در ساعت ۱۶ و ۵۷ دقیقه در کوی ملت فاز ۲ خیابان ۹ توانیر به علت اتصال برق چراغ‌های سقف کاذب دچار آتش سوزی شد که آتش نشانان موفق شدند از بروز خسارت جلوگیری کنند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه مهار حریق منزل مسکونی در ساعت ۱۸ و ۲۴ دقیقه در کوی ملت خیابان دانیال که به علت اتصال فن هواکش رخ داده بود، انجام شد، تصریح کرد: آتش سوزی در شرکت نورد لوله سپنتا در ساعت ۲۱ و ۳۱ دقیقه که به علت اتصال برق مولد شرکت رخ داده بود، مهار گردید و مصدوم حادثه توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان انتقال یافت.

قنبری بیان داشت: واژگونی پژو پارس در ساعت ۲۲ و ۳۷ دقیقه در مسیر تپه به سمت برومی منجر به آتش سوزی و خسارت خودروی مذکور شد، ضمن اینکه راننده و سرنشین خودرو در این حادثه مصدوم و جهت اقدامات درمانی به اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شدند.

او ادامه داد: آتش نشانان با اعزام به منطقه شهرک دانشگاه یک کودک را که به علت خرابی قفل درب در اتاق خواب منزل مسکونی محبوس شده بود با گشودن درب اتاق به وسیله ابزار تخصصی نجات دادند و به نگرانی والدین کودک پایان داده شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.