آذرنیا: هیچ کدام از بازیکنان تراکتور به ویروس کرونا مبتلا نیستند/ امیدوارم بتوانیم ۳ امتیاز بازی با پاختاکور را بگیریم

مدیرتیم فوتبال تراکتور درباره وضعیت این تیم تبریزی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن آذرنیا مدیر تیم فوتبال تراکتور درباره شرایط این تیم در شارجه امارات اظهار کرد: ما ۲۱ فروردین ماه وارد شارجه شدیم و با توجه به شیوع ویروس کرونا و اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی در روز‌های اول یک مقدار ناهماهنگی در میزبانی وجود داشت، اما خدا را شکر اکنون همه مشکلات حل شده است و بازیکنان و کل اعضای تیم در یک هتل مستقر هستند. همچنین برای ۴ تیم گروه B  یک طبقه مجزا تحویل دادند و از این بابت مشکلی نیست.  

او ادامه داد: تیم ما روزانه ۲ جلسه تمرین می‌کند و زمین اصلی را به هیچ تیمی نمی‌دهند و ان شا الله فردا  برای اولین بازی خود ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران  برابر پاختاکور ازبکستان آماده می‌شویم.  

آذرنیا درباره وضعیت تست کرونای بازیکنان تراکتور بیان کرد: واقعا سخت گیری در امارات زیاد است و حتی دیواره‌های گچی مابین طبقات گذاشته‌اند و هیچ تیمی نمی‌تواند رفت و آمد کند و  هیچ کس اجازه خروج از هتل را ندارد. به محض ورود به فرودگاه دبی از کل تیم تراکتور تست کرونا گرفتند و بعد از حضور در هتل، ساعت ۱۵ یک بار دیگر تست کرونا گرفته شد و خوشبختانه هیچ کدام از بازیکنان و کادر فنی مشکلی نداشتند. همچنین  طبق تصویب شیوه نامه‌های بهداشتی در امارات ۲۴ ساعت قبل از بازی هم باید  تست کرونا می‌دادیم که امروز با حضور ماموران بهداشتی این کار انجام شد و ان شا الله برای بازی فردا آماده می‌شویم.  

او درباره اینکه باشگاه تراکتور مصدوم و محرومی ندارد، گفت: خوشبختانه شرایط روحی بازیکنان خوب است و محروم و مصدومی نداریم و امروز داریم و امیدوارم مشکلی پیش نیاید و با تمام قوا بتوانیم یک بازی خوب برابر تیم پاختاکور انجام بدهیم تا بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال کشورمان باشیم.  

آذرنیا درباره اینکه شناختی از تیم پاختاکور دارد، گفت: از زمانی که قرعه کشی انجام شده و حریفان ما در آسیا مشخص شده اند وضعیت تاکتیکی تمامی آن‌ها به دفعات از سوی کادر فنی آنالیز شدند. شناخت کافی از هر ۳ تیم همگروه خود داریم و ان شا الله بتوانیم با تلاش و همدلی بازیکنان خود فردا شاهد یک بازی خوب از تراکتور باشیم و بتوانیم ۳ امتیاز کامل را به دست آوریم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار