بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان در آستانه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید عالیشاه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از  بازی با تیم الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا  اظهار کرد: به طور طبیعی همه بازیکنان تلاش می‌کنند با کسب نتایج درخشان، هواداران را خوشحال کنند. اطمینان دارم باز هم به حضور در  فینال فکر می‌کنیم، اما بازیکنان بدون تکبر و سرمستی  می‌دانند کجا بازی می‌کنند.

او ادامه داد: تلاش می‌کنیم نتیجه لازم را در آسیا بگیریم و هدف مان رسیدن به فینال است، اما باید پله به پله جلو برویم تا این اتفاق خوشحال‌کننده برای کشور و هواداران رخ بدهد.   

بازیکن پرسپولیس بیان کرد: فکر می‌کنم گل محمدی اصل مطلب را بیان کرد و انگیزه‌های ما هم ناشی از انرژی مثبتی است که هواداران می‌دهند. بازیکنان پرسپولیس می‌دانند در چه تیم بزرگی توپ می‌زنند و با نتیجه گرفتن خود می‌توانند دل هواداران را شاد کنند. همچنین تیم ما  نه تنها در لیگ قهرمانان بلکه در لیگ ایران هم نتایج خوبی گرفته  و ۴ سال پشت سر هم قهرمانی را به دست آورده است. امیدوارم روند رو به رشد تداوم داشته باشد و امسال هم بتوانیم به فینال راه پیدا کنیم.

عالیشاه درباره کیفیت تیم‌های حاضر در گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند، لایق  و شایسته هستند و به طور حتم تیم‌های خوبی محسوب می‌شوند که در این مسابقات شرکت می‌کنند. اطمینان دارم کار‌های تاکتیکی و تکنیکی از سوی کادر فنی پرسپولیس برای بازی با الوحده امارات انجام شده و پله پله پیش می‌رویم تا بتوانیم فردا با ارائه یک بازی خوب اولین ۳ امتیاز را به دست آوریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
قهرمانی آسیا حسرت لنکپولیسیا.
آخرین اخبار