مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی از آغاز مرحله سوم پویش ایران همدل در ماه مبارک رمضان با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند استان آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،کلامی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی در خصوص مرحله سوم رزمایش ایران همدل، گفت: این رزمایش در ماه مبارک رمضان و چهار محور برای حمایت از نیازمندان تحت حمایت و افراد آسیب دیده از کرونا برگزار می‌شود.

او گفت: در محور اول رزمایش، ۸۱ هزار بسته معیشتی در طول ماه مبارک رمضان بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد سراسر استان توزیع خواهد شد.

او از راه‌اندازی مراکز اطعام مهدوی نیز خبر داد و افزود: ۳۰۰ هزار پرس غذای گرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این آشپزخانه‌ها پخت می‌شود و با حفظ کرامت نیازمندان، به درب منزل آن‌ها ارسال خواهد شد.

کلامی گفت: حامی یابی برای ۱۰ هزار کودک یتیم و محسنین و جمع آوری زکات فطره مومنان از دیگر محور‌های مرحله سوم رزمایش ایران همدل در استان است.

او گفت:پارسال در پی بیانات رهبر معظم انقلاب برای اجرای رزمایش همدلی، پویش ایران همدل در دو مرحله با مشارکت همگانی خیران، مسئولان استانی و عموم مردم نیک اندیش استان به شکل باشکوهی برگزار شد.

او ضمن دعوت از مردم و خیران برای مشارکت در این خیر کثیر، گفت: کد دستوری #۰۴۱*۸۸۷۷* راه ارتباطی آسان و ایمن برای کمک‌های مردمی است و همچنین پایگاه‌های کمیته امداد در سراسر استان نیز آماده دریافت نذورات مردم استان هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار