تصاویر Galaxy A82 5G هنگام باز کردن جعبه آن فاش شد

تصاویری از گوشی جدید شرکت سامسونگ در فضای مجازی پیش از مراسم رونمایی و عرضه منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انتظار می‌رود شرکت سامسونگ در ۲۳ آوریل رویدادی را برگزار کند که در آن برخی گوشی‌های هوشمند جدیدش به بازار عرضه شود، یکی از تلفن‌های شایعه شده که انتظار می‌رود در طول این رویداد رونمایی و عرضه شود گوشی Samsung Galaxy Quantum 2  Galaxy A82 5G است. طی چند روز گذشته شایعات زیادی درباره این تلفن در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که توجه علاقه‌مندان را به خودش جلب کرده و اکنون برخی تصاویر زنده و هنگام باز کردن جعبه، از این گوشی در فضای مجازی منتشر شده است.


بیشتر بخوانید


ویژگی‌های ظاهری گوشی جدید شرکت سامسونگ

تصاویر نشان می‌دهند که این گوشی در قسمت جلویی با بریدگی سوراخ دار برای دوربین سلفی همراه با حاشیه‌های باریک در کنار آن دیده می‌شود. در قسمت پشت، می‌توان سه حسگر دوربین را در داخل یک ماژول مستطیل شکل مشاهده کرد. این تصویر همچنین با پوستر لو رفته گوشی که در فضای وب منتشر شده مطابقت دارد.

لو رفتن تصاویر Galaxy A82 5G هنگام باز کردن جعبه

لو رفتن تصاویر Galaxy A82 5G هنگام باز کردن جعبه

طبق شایعات، Galaxy Quantum 2 یا Galaxy A82 5G قرار است از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Super-AMOLED FHD + با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۸۰۰ نیت برخوردار باشد. ممکن است پردازنده Qualcomm’s Snapdragon 855+ با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. این گوشی یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX686 و یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری با شارژ سریع ۳۵ وات نیز دارد. علاوه بر این، شایعه شده است که از ساختار ضد آب در برابر گرد و غبار و آب IP67 نیز برخوردار است.

لو رفتن تصاویر Galaxy A82 5G هنگام باز کردن جعبه

لو رفتن تصاویر Galaxy A82 5G هنگام باز کردن جعبه

همچنین انتظار می‌رود سامسونگ به زودی گوشی جدید Galaxy M را با نام Galaxy M42 در هند راه اندازی کند. گفته می‌شود این تلفن هوشمند ارزان‌ترین دستگاه 5G این شرکت تا حال حاضر است. همچنین گفته می‌شود این گوشی یکی از اولین تلفن‌های دارای 5G در خط M است.

لو رفتن تصاویر Galaxy A82 5G هنگام باز کردن جعبه

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار