سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در جمع فرنگی کاران گفت: اگر می‌خواهید در میان بهترین‌های دنیا قرار بگیرید برای هدف خود بجنگید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی عصر امروز با اعضای تیم ملی کشتی فرنگی شرکت‌کننده در رقابت‌های قهرمانی آسیا در قزاقستان دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار محمد بنا با اشاره به توانایی‌های بالای کشتی گیران کشورمان تصریح کرد: شما لیاقت حضور در میان بهترین‌های دنیا رادارید، اما برای این کار نیاز است که برای هدف خود خوب بجنگید.

وی ادامه داد: امیدوارم که با عملکرد خودکاری کنید که با دست‌پر به کشور بازگشته و موجب شادی مردم عزیزمان شوید.

در ادامه رئیس فدراسیون کشتی گفت: تیم کشتی فرنگی بسیار خوب است و من از محمد بنا روحیه می‌گیرم.

دبیر تصریح کرد: کشتی‌گیری موفق است که از لحظه‌ها بهترین استفاده را ببرد و شما باید طوری کشتی بگیرید و مبارزه کنید که در آینده افسوس لحظه‌های ازدست‌رفته را نخورید.

رئیس فدراسیون کشتی ضمن موفقیت برای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان خاطرنشان کرد: در حال حاضر پرچم کشتی فرنگی ایران در دست شماست و از میان شما کسانی که در المپیک کشتی نمی‌گیرند، باقدرت خود را برای مسابقات جهانی آماده کنند.

سی و یکمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی و سی و چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا به ترتیب روز‌های ۲۴، ۲۵ و ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
احسنت به محمد بنا و دبیر
خدا حفظشون کنه
کاش تو کشور امثال این مدیر ها زیاد باشند