مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: ۶۰ درصد از واحد‌های صنفی مشمول ممنوعیت‌های کرونایی در مشهد، مغازه‌های خود را تعطیل کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،امیر دلداری مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت : از دیروز فعالیت صنوف مربوط به مشاغل گروه‌های۲، ۳ و ۴ در شهر مشهد به دلیل قرار گرفتن در وضعیت حاد شیوع کرونا (قرمز) ممنوع شده است، هزار و ۴۵۵ مورد بازرسی در قالب ۲۵ گشت مشترک بازرسی از سطح شهر انجام گرفت.

او افزود: فعالیت گشت مشترک اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی، اداره نظارت بر اماکن، مراکز بهداشت و سازمان صنعت، معدن و تجارت از دیروز به صورت صبح و بعدازظهر انجام می‌گیرد که در ماه مبارک رمضان نحوه انجام این گشت‌ها تغییراتی خواهد داشت.


بیشتر بخوانید




مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد ادامه داد: دیروز ۵۴ اخطار کتبی و ۲۹ فرم جریمه برای متخلفان در مشهد تنظیم شده و ۴۲ واحد صنفی نیز پلمب شدند که پلمب این واحد‌ها تا ۱۵ روز بدون اخذ جریمه نقدی خواهد بود.

دلداری بیان کرد: از ابتدای سال تا پایان وقت دیروز ۵۰۰ گشت مشترک بازرسی در سطح شهر مشهد انجام گرفته که منجر به صدور هزار و ۷۰۴ تذکر شفاهی، ۳۲۱ مورد اخطار کتبی و تنظیم ۱۷۰ مورد فرم جریمه و پلمب ۲۴۹ واحد صنفی به سبب گرانفروشی، کم‌فروشی، صادر نکردن فاکتور، درج نکردن قیمت و بی توجهی به رعایت منع فعالیت، شده است.

انتهای پیام//م. م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار