مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: طی سال ۹۹، با اجرای طرح‌های اشتغال یک هزار و ۱۷۳ خانواده مددجو خودکفا و از تحت حمایت خارج شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: طی سال ۹۹، با اجرای طرح‌های اشتغال یک هزار و ۱۷۳ خانواده مددجو خودکفا و از تحت حمایت خارج شدند.

او افزود: هدف از پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان و اجرای طرح‌های اشتغال، خودکفایی خانواده‌های تحت حمایت است.


بیشتر بخوانید


ملک پور اضافه کرد: مددجویان ابتدا طرح‌های اشتغال خود از جمله طرح‌های دامپروری، حمل و نقل، خدمات، زنبورداری، صنایع دستی، صنعت و معدن، فرش و گلیم، پرورش طیور و کشاورزی را به کارشناسان اشتغال این نهاد جهت بررسی ارائه می‌کنند.

او ادامه داد: طرح‌های پذیرفته شده مددجویان پس از تأیید جهت دریافت تسهیلات به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک‌های طرف قرارداد معرفی می‌شوند.

ملک پور با اشاره به بازدید کارشناسان کمیته امداد استان از طرح‌های اشتغال مددجویانی که خودکفا شده‌اند گفت: بازدید و بررسی روند اجرای طرح‌های اشتغال تا ۵ سال پس از خودکفایی دارندگان این طرح‌ها ادامه دارد.

او افزود: با بررسی کارشناسان و در صورت نیاز، تسهیلات حمایتی نیز به این افراد پرداخت می‌شود.

ملک پور بابیان اینکه پارسال دو هزار و ۶۴۹ طرح اشتغال توسط مددجویان این نهاد اجرا و به مرحله تولید رسیده است گفت: امسال روند اجرای طرح‌های اشتغال براساس اهداف از قبل تعیین شده و براساس بازار کار، اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار