بانوی بسیجی عضو حوزه مقاومت بسیج خواهران سپاه ناحیه هندیجان با کارآفرینی در خانه رونق زندگی خود و ۲ بانوی دیگر را رقم زد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بانوی بسیجی عضو حوزه مقاومت بسیج خواهران سپاه ناحیه هندیجان، کارآفرین فعال در حوزه خانگی، با استفاده از تسهیلات صندوق‌های قرض الحسنه کسب و کار خود را در هندیجان راه اندازی کرده است.

حواشعبانی، بانوی هندیجانی، کارآفرین موفق بسیجی، عضو صندوق قرص الحسنه حوزه خواهران است، این حوزه با ۱۳صندوق فعالیت‌های خوبی دارند.

شعبانی گفت: با دریافت وام به مبلغ ۲۰ میلیون ریال توانستم تولید و توزیع ترشی و شیرینی همراه با خرید و فروش میگو را با تلاش شبانه روزی راه اندازی نمایم که فروش خوبی دارم.

او با بیان اینکه در طول سال ۲۰۰کیلو شیرینی و ۱۶۰کیلو ترشی تولید و توزیع می‌کنیم افزود: در کنار این ها میگو و ماهی‌های تازه می‌فروشیم که با این کار موجب اشتغال زایی برای ۲ نفر شد که در امرار معاش آن‌ها تاثیرگذار است.

شعبانی با اشاره به اینکه برای گسترش فعالیت هایمان نیاز به حمایت داریم، تصریح کرد: از مسئولان مربوطه درخواستی دارم که برای تولید بهتر نیاز به حمایت هست و مشکلاتی در زمینه‌های گرانی مواد اولیه و نداشتن امکانات وجود دارد که ان شاءالله با رفع آن‌ها می‌توان تولیدات را بیشتر نمود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.