شمس اللهی گفت: در سال گذشته با هدف صرفه‌جویی و مدیریت انرژی، بیش از یکهزار و ۱۶۸ مورد بازرسی و پایش مصرف گاز در سطح ادارات استان ایلام انجام شده است.

عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: براساس بخشنامه صرفه جویی مصرف بهینه و ایمن از سوی معان اول رئیس جمهور، تشکیل جلسات مرتبط در استانداری و ابلاغ به کلیه ادارات و نهاد‌های دولتی در جهت رعایت حداکثر صرفه جویی، شرکت گاز ایلام اقدام به تشکیل گشت‌های پایش مصرف گاز در ادارات و ارگان‌های دولتی سطح استان نموده است.

او بر ضرورت صرفه جویی مشترکان خانگی و اداری در مصرف گاز تاکید کرد و اظهار داشت: به منظور صرفه جویی و مدیریت انرژی، از مسئولان ادارات درخواست شده بود که وسایل گرمایشی سازمان‌ها را یک ساعت قبل از اتمام ساعت کاری و نیز در تعطیلات آخر هفته خاموش کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام اضافه کرد: این شرکت در انجام رسالت سازمانی و مسئولیت اجتماعی خود، با مشارکت نیرو‌های بسیجی حوزه گاز، دمای رفاه ادارات استان را رصد کرده و از نزدیک مورد پایش قرار گرفت.

شمس اللهی با اشاره به اینکه در طول این دوره بازرسی ها، به آن دسته از ادارات و نهاد‌های که موضوع صرفه جویی در مصرف یا دمای رفاه را رعایت نکردند در مرحله اول اخطار کتبی ابلاغ گردیده است، بیان کرد: در مرحله بعد و در صورت عدم رعایت مصرف، لیست اداراتی که در مصرف گاز صرفه‌جویی نکرده اند به استانداری اعلام و در مرحله آخر برابر قوانین و مقررات مربوطه سایر اقدامات از جمله قطع گاز ادارات پر مصرف انجام شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام اعلام کرد: خوشبختانه با اجرای این بازدید‌ها و پایش‌های مصرف گاز در طول زمستان ۹۹ گاز پایدار و مستمری در اختیار مشترکین قرار گرفت و هیچگونه قطعی جریان گاز در سطح استان وجود نداشت و صرفه جویی مورد انتظار، محقق شد.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: مصرف گاز ، صرفه جویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.