وقتی که حرف از کاندیداهای جریان اصولگرا برای انتخابات ۱۴۰۰ به میان می‌آید معمولا نام یک فرد بیش از دیگران مطرح است.

به گزارش  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، وقتی که صحبت از کاندیدای جریان اصولگرا برای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم به میان می‌آید معمولا نام یک فرد به سبب سابقه درخشانی که در فساد ستیزی داشته است بیش از دیگران مطرح می‌شود؛ نامی هم چون آیت الله سید ابراهیم رئیسی، از سوی دیگر اما برخی معتقدند که او خود تمایلی به حضور در انتخابات ندارد. حال سوال اینجاست که در صورت عدم حضور او چه کسی جایگزین او در این برهه حساس خواهد شد؟

چرا آیت‌الله رئیسی؟

 سید حسین نقوی حسینی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و فعال سیاسی اصولگرا  در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران  می گوید که  «اصولگرایان تنها در صورتی به اجماع می‌رسند که سید ابراهیم رئیسی نامزد نهایی انتخابات باشد».

حسین شریعتمداری هم به رای انتخابات دوره قبل آیت الله رئیسی اشاره کرده و در این باره گفته است که  رأی ۱۶ میلیونی آقای رئیسی نشان می‌دهد که سخنان، برنامه‌ها و بینش و منش وی در میان توده‌های مردم خریداران فراوانی دارد، به گونه‌ای که هر جا با مردم مواجه شده و به معرفی خود پرداخته‌، اقبال و رویکرد گسترده مردم را در پی داشته است. از این زاویه نیز می‌توان گفت در صورتی که آقای رئیسی فرصت بیشتری برای ارائه نظرات خود به مردم داشت، به یقین توده‌های عظیم و بیشتری از آنان را جذب می‌کرد.

اگر سید ابراهیم رئیسی برای انتخابات ۱۴۰۰ نیاید وضعیت اصولگرایان چه خواهد شد؟

 احمد امیرآبادی فراهانی از اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی هم در گفت‌وگویی تلویزیونی از آمدن مجدد سید ابراهیم رئیسی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰ حمایت کرد.

حالا از آیت الله سید ابراهیم رئیسی که در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ به سمت تولیت آستان قدس رضوی منصوب شد و در تاریخ ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران شد به عنوان گزینهٔ احتمالی جریان اصولگرا برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نام برده می‌شود؛  چرا که او در انتخابات سال ۱۳۹۶ که در تاریخ ۲۹ اردیبهشت برگزار شد، با کسب ۱۵٬۷۸۶٬۴۴۹ رای و ۳۸٫۳۰٪ آرا نفر دوم شد، در حالی که حسن روحانی با کسب ۲۳٬۵۴۹٬۶۱۶ رای و ۵۷٫۱۳٪ آرا پیروز انتخابات شد و این بالاترین رأی برای رقیب رئیس‌جمهور مستقر در تاریخ انتخابات ریاست‌جمهوری کشورمان بوده است.

با این حال اما سید ابراهیم رئیسی در آذرماه سال جاری در دیدار با جمعی از دانشجویان ضمن خبر دادن از برنامه پنج‌ساله قوه قضائیه در پاسخ به سوالی درباره حضور احتمالی‌اش در عرصه رقابت‌های انتخاباتی گفت: «من به چیزی غیر از قوه قضائیه فکر نمی‌کنم».

از سوی دیگر پیش از آن هم امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مشهد، در توئیتی از مخالفت رئیس قوه قضائیه با کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ خبر داده بود. 

اگر سید ابراهیم رئیسی برای انتخابات ۱۴۰۰ نیاید وضعیت اصولگرایان چه خواهد شد؟

اگر رئیسی نیاید سرنوشت اصولگرایان چه خواهد شد؟

حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی در پاسخ به این سوال که اگر رئیسی نیاید اوضاع اصولگرایان چه خواهد شد؟ گفته است که چنانچه آقای رئیسی داوطلب ریاست جمهوری شود مورد اتفاق قاطبه اصولگرایان خواهد بود و تکلیف برای دیگران روشن خواهد شد و چنانچه وی از این امر مهم منصرف شود؛ تعدد گزینه‌های اصولگرایان و مستقلین بیش از ده نفر خواهد بود؛ اگرچه این معضل در بین اصلاح‌طلبان هم قابل مشاهده است.

علیرضا خجسته‌پور فعال سیاسی اصولگرا هم درباره اینکه اگر آیت‌الله رئیسی وارد انتخابات نشود چه خواهد شد؟ گفت: اگر وی وارد نشود ممکن است که ایجاد وحدت در این جریان کمی سخت شود، اما همه تلاش ما این است که در نهایت به آن وحدت حداکثری دست پیدا کنیم و به همین سبب هم شورای وحدت اصولگرایان  اقدامات خود را جلو می‌برد، کمیته‌هایش تشکیل شده و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هم به همین صورت اقدامات خود را انجام می‌دهد تا در نهایت به آن وحدت حداکثری خود دست پیدا کند.

پس از این گمانه زنی ها بود که سید حسین نقوی حسینی رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در شهرستان های استان تهران  در انتخابات سال ۹۲ گفت: با توجه به اینکه جلیلی در انتخابات سال ۹۲ حضور داشت و رای خوبی هم بدست آورد، آمادگی نامزدی برای حضور در ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را هم دارد، اما تمامی گزینه‌ها در جریان اصولگرا منتظر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی هستند تا ببینند موضع انتخاباتی وی چه چیزی است.

اگر سید ابراهیم رئیسی برای انتخابات ۱۴۰۰ نیاید وضعیت اصولگرایان چه خواهد شد؟

او افزود: اگر سید ابراهیم رئیسی نامزد شود و به انتخابات بیاید، نامزدهای اصولگرایان و سعید جلیلی از او حمایت خواهند کرد، در غیر این صورت فکر می‌کنم جلیلی وارد میدان خواهد شد. اگر سید ابراهیم رئیسی به انتخابات ریاست جمهوری بیاید، مورد اجماع اصولگرایان است و با توجه به اینکه سعید جلیلی هم برنامه دارد و هم دولتش را آماده کرده و هم جزو با برنامه‌ترین گزینه هاست در صورت حضور سید ابراهیم رئیسی از او حمایت می‌کند. اگر آیت‌الله رئیسی به انتخابات بیاید، جبهه پایداری نیز از او حمایت می‌کند و اجماع خوبی در اصولگرایان به وجود خواهد آمد.

موضعی که مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری هم درباره آن گفته است که سعید جلیلی می‌تواند یکی از گزینه‌های جریان انقلاب باشد. البته این که فردی انقلابی با روحیاتی که سعید جلیلی دارد، بخواهد وارد انتخابات شود طبیعی است که باعث نگرانی برخی از افراد و جریان‌های سیاسی شود.

سخنگوی جبهه پایداری تصریح کرد: این که جمع بندی نهایی قرار است چه شود و چه کسانی وارد انتخابات شوند هنوز مشخص نشده، اما سعید جلیلی یکی از چهره‌های مطرح شده برای انتخابات ۱۴۰۰ است و جبهه پایداری اوضاع را رصد می‌کند تا از فردی متناسب با ارزش‌های انقلاب حمایت کند، البته فقط سعید جلیلی نیست و چهره‌های دیگری هستند که جریان انقلاب از آن‌ها حمایت می‌کند.

اگر سید ابراهیم رئیسی برای انتخابات ۱۴۰۰ نیاید وضعیت اصولگرایان چه خواهد شد؟

 پس از این اظهارات بود که حسین کنعانی مقدم فعال سیاسی اصولگرا درباره میزان رای آوری سعید جلیلی در انتخابات گفت که اگر قرار باشد فقط جبهه پایداری از آقای جلیلی حمایت کند، بیش از یک یا دو درصد رأی نمی‌آورد، اما اگر همه اصولگرایان بخواهند از او حمایت کنند و نظر نهایی شورای وحدت و ائتلاف روی او نام باشد، وضعیت فرق می‌کند و می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

با این حال به نظر می‌رسد که در صورت عدم ورود آیت الله رئیسی به انتخابات، سعید جلیلی یکی از جدی ترین گزینه‌های انتخاباتی باشد، با این حال اما محمدحسن قدیری ابیانه با اشاره به یک احتمال گفته است که البته آیت الله رئیسی تمایلی برای نامزدی ندارد، اما قطعا با اصرار اقشار مختلف مواجه خواهد شد. 

حال باید دید که اصرار مردم و احزاب آیا قادر خواهد بود که آیت الله رئیسی را به عرصه انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم بکشاند و یا سعید جلیلی و گزینه های دیگر جایگزین او خواهد شد؟ الخیر و فی ما وقع...

انتهای پیام/

فاطمه تورانلو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید پاپی
۱۰:۵۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
با سلام
انشاالله در انتخابات 1400 با بیش از 40 میلیون رای بهار می آید و کشور گلستان می شود.
آقای رئیسی رئیس قوه قضاییه
آقای احمدی نژاد رئیس جمهور
آقای قالیباف رئیس مجلس
آقای جلیلی دبیرشورای امنیت ملی
پیش به سوی عدالت و آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۱:۳۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
اهمیت و حساسیت کرسی مدیریت و ریاست قوه قضائیه مستقل و مقتدر و قدرتمند عدالت گستر کمتر از پست ریاست جمهوری ایران اسلامی عزیزمان نیست بلکه اهمیتش بسیار بالاتر هم هست و جناب آقای آیت الله سید رئیسی خردمند بصیر توانا و لایق و شایسته و شجاع دل و عادل فقط می توانست و می تواند قوه قضائیه را کارشناسانه و با تجربیات خوبشان مدیریت کنند ، بروید یه فرد و یه شخصیت مدیر لایق و شایسته اصلح و خردمند بصیر شجاع دل سخاوتمند خلاق ولایت مدار مردمی پر تلاش دیگری را برای پست و صندلی و کرسی ساختمان پاستور برای ریاست جمهوری نامزد کنید دست از سر قاضی القضات محترم و مدیر و مدبر خردمند بصیر قوه قضائیه بردارید تا امورات قوه قضائیه را همچون قبل به شایستگی و عدالت با تجربیات خوبی که دارند مقتدرانه و قدرتمندانه بپیش برند و دست تمامی دشمنان داخلی و خارجی نفوذی و سوءاستفاده کنندگان را دراین قوه قضائیه انقلابی اسلامی مستقلا قطع کنند و با فسق و مفاسد و بی عدالتی و تبعیضگریهای مختلف در تمامی سطوح جامعه مبارزه کنند و ایشان به حول قوه الهی خداوند جل جلاله در ریاست این قوه قضائیه انقلابی پی در پی پیروزیهای بزرگی برای ملت و مملکت بدست خواهند آورد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه و بصیرانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
مرد تحريم شكن و مدير اقتصادي ، جهادي و پرتلاش با برنامه براي مسكن و توليد و اشتغال سرباز ولايت ســـــعـــــيـــــــد مـــــحــــــمــــــــد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
آیت الله رییسی بهترین گزینه است و همه متفق القول هستن که از بقیه بهتره و اما در مورد سعید محمد تعدادی از افراد حرف هایی در موردش میزنن که در خاتم الانبیاء تخلف داشته اما در هر صورت قضاوت اصلی با خداست.
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۷:۳۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام به کوری چشم دشمنان ، ایران پر از سربازان شهید سلیمانی است . سعید محمد سرباز ولایت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط
#سردار_سعید_محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناسم
۱۲:۰۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
اول رییسی بعد اگه نشد سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
اصولگران وکشور برای احمدی نزاد هزینه کرد ولی قدرش رو ندانست احمدی را کسی نمی شناخت بعد دیدیدآخرش چیکار کرد؟
پیشرفت زمانی است که مجریه و قضاییه از یک طیف باشند چون بازی های سیاسی وقت کشی است و سعیدمحمدهم جوان هم انقلابی. هم دارای روحیه جهادی. می باشد و در خاتم الانبیا خوش درخشیده
Russian Federation
ناشناس
۲۳:۵۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینهایی رو که مثلا کاندید معرفی میکنید فرشته هایی کاری هستند که تا حالا مثلا تو نظام نبودن و قراره بیان معجزه کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
فکر میکنید این همه پل و جاده.... افتتاح میشه کار دولت روحانیه خخخخخ
کار خاتم الانبیا پس فقط دکتر سعید محمد درود بر سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
من رای نمی دم بهش فقط احمدی نژاد باشه رای می دم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۲:۵۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
احمدی نژاد در انتخابات قبلی با همین ترفند رای اصولگرایان را کاهش داد و بزرگترین خدمت را به روحانی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط قالیباف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناسم
۱۲:۰۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
رییسی اگه نشد سعید محمد بعدش قالیباف
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۱۸:۱۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام
اگه رییس عدلیه کارش رو درست انجام بده فایدش بیشتر و بهتره و میتونه دولت و رییس جمهور را به صلاح کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
ریشه های فسا د. دراجراست ، در بی عدالتی است ، در قانون به نفع خود تفسیر کردن است. .... ما علی(ع) را داریم ... پس الگو داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
بهترین جا همین قوه قضاییه برای ایشونه شک نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
بهترین کار برای جلوگیری کردن از فساد حل کردن ریشه ای آن است که انشالله با حضور آقای رئیسی در دولت این امر محقق می شود
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۶:۰۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
انتخابات توسط برادران لاریجانی به طرز نامحسوس و مرموزی مدیریت میشود و تمام تلاششان این است لاریجانی با رقیبی ضعیف کاندید شده و رای بیاورد همین جریان دنبال حذف رییسی از قوه قضاییه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
عجب شیر تو شیریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
خوب است یک مقداری اختیارات قوه قضاییه وقوه ی مجریه رو برسی کنیم بعد نظر بدیم . اختیارات قوه قضاییه در مقابل قوه مجریه تقریباً صفر است این رو با سرچ ساده می شود فهمید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
یه جوری انتظار مشارکت دارین که انگار همه کاراتون با مشارکت ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا فکر می کنین مشکل ما رئیس جمهوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناسم
۱۲:۱۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
نه تفکر رییس جمهوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
نخیر بالاییای رئیس‌جمهوره
Iran (Islamic Republic of)
ساریو
۱۵:۰۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
واقعا میخواین به ایشون رای بدیم؟
اصلا مگه قراره بدیم
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۰:۲۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو نده رای ندادن =بر سر خود کلاه گذاشتن به جای ندادن درست بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
یه جوری میگی کلاه گذاشتن سرخود انگار که اصلا رای ما تاثیری هم داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
هیچی نمیشه خود ریسی هم یه مدت میبینی نیست بعد مثل زرو میاد تو تلوزیون که نباید مسولین این کارو بکنن او از این حرفا بعدش هیچی من که ندیدم کسی مجزات شد ،کامنتم و نمیزاری مطمانم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
تازه با آمدن ایشان قوه قضاییه پوست اندازی کرده و مبارزه با فساد شروع شده حیف است با رفتن او این مسیر بسته شود یا سرعتش کم شود و بیشتر ایشان در قوه قضایی میتواند کار کند تا رییس جمهوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
به قالیباف رای بدین .......نزارید امثال جهانگیری و ظریف بیان سرکار...نزارین عقب بمونه کشور...تو این ۴ سال شهرداری تهران حتی نتونسته ی ایستگاه مترو افتتاح کنه...حتی نتونسته ی کوچه رو آسفالت کنه..رئیسی نمیاد...دوستان طرفداران اصولگرا ...طرفداران سعید محمد و جلیلی با قالیباف ائتلاف کنین...نگذارید کشور به فنا بره...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
اره ب قالیباف رای بدیم این ک اینبار کل ایرانو بین فامیلش تقسیم کنه
Ukraine
محسن
۱۸:۵۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
امثال تو بودین که به روحانی رای دادین و مملکت رو به این روز انداختین
Iran (Islamic Republic of)
ناصرعباسی ادرگانی
۱۴:۳۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
امیدوارم که اقای ریئسی درهرپست ومقامی باشد پیروزو سلامت باشد
Iran (Islamic Republic of)
یاشار
۱۴:۲۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقای رئیسی یک ستاره درخشان برای کشور هست و خواهندبود،
درسته اعتماد به آقای سعید محمد کنه بین... ولی قدرت اجماعی آقای محمد چندین برابر آقای جلیلی هست.
آقای ضعیف تراز حد نصاب ریاست جمهوری هست و این یک واقعیت محضه.
درست آقای محمد هم ضعیف تراز آقای رئیسی هستن ولی از بقیه دوستان قوی تر هستن.
امیدوارم بزودی خورشید ایران زمین بنابه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
قدرت اجتماعی یه پیرمرد فشل و گمنام مثل محمد چطور از جلیلی بیشتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
من تعجب می کنم از برخی دوستان که میگن رئیسی همون قوه قضائیه بمونه بهتره از اینکه رئیس جمهور بشه !!! یعنی اگه آقای رئیسی رئیس جمهور بشه تاثیرش بر کشور کمتره !!!!!کسی که کمترین اطلاعی از میزان اختیارات رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه داره متوجه میشه که شخصیتی مثل آقای رئیسی با مدیریت جهادگونه ای که داره ، در جایگاه رئیس جمهور و با اختیاراتی که داره تاثیرش صدها برابر بر اقتصاد و وضعیت مردم بیشتر هست تا الآن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
چه تضمینی وجود داره که حتما رای بیاره؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
احتمال رای آوردن آقای رئیسی خیلی بیش تر از سعید محمد و سید جلیلی هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
اون موقع که اومد بهش رای ندادین هی الان التماس کنین
Iran (Islamic Republic of)
بلال
۱۴:۰۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
اقای رئیسی ریاست جمهوری میخاد چکار
همش دنبال پس و مقام
برا مردم تو قوه قضاییه چکار کرد که حالا لخاد ریاست جمهوری کنه
ول کنین دیگه مردم خستن جونشون به لبشون رسیده
به ولله من جوون ۳۲ ساله مدرک دکتری بیکار زنم ازم طلاق گرفت با یک بچه
به پول نان محتاجم
اونوقت مسئولین ما دارن رو پست و مقام دعوا میکنن
دیگه تا کی حقارت و بدبختی
دیگه خسته شدیم افسرده شدیم عصبی و روانی شدیم بخدا این مردم حقشون این نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
اشتباهی منفی دادم کاملا حق با شماست
Iran (Islamic Republic of)
Amoo
۱۵:۰۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
یکی از خصوصیات جالب فضای مجازی اینه که هر فردی می‌تونه هر تعداد شخصیت جدیدی دوست داره بسازه و جالب تر از اون اینه که طبق اصل تکاملی بقیه افراد سریع حرف طرف رو قبول میکنم.....ما از کجا بدونیم که شما واقعا دکترا دارید و....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
ار طرز نوشتند دقیقاً معلومه مَدرکَت دکتری بیکار است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
سعید محمد مگر در خواب ببینه که بهش رای بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
دانش آموز دوازدهم
۲۰:۱۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود بر سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو خواب هم نمی‌بینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
امثال جهانگیری و ظریف و لاریجانی و دیگر اصلاح طلبان و افراد این دولت نباید دوباره بهشون اجازه داده بشه که بخوان دوباره روی کار بیان
Iran (Islamic Republic of)
Amoo
۱۵:۰۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
همینطور احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
دولت روحانی رو با احمدی نژاد خواهشا مقایسه نکنید. دولت بی تدبیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
من واقعا موندم مردم به چه حسابی سال ۹۶ دوباره به روحانی رای دادن. واقعا موندم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
تقلب و تهدید جواب داد
Iran (Islamic Republic of)
Amoo
۱۵:۰۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
سال ۹۱ را با سال ۹۶ مقایسه کنی خودت میفهمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
بگذارید حداقل یکی نفر سرجایش باشد تا مشخص شود شعار کی می دهد اگر ایشان میتواند کاری کند فوه قضائیه را درست کند خودش کلی است بقیه پیشکش !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
حجت الاسلام رئیسی اگه. دغدغه خدمت دارند بمونند و شر مافیای بنجل سازی را از سر مردم کم کنند و قیمت های غیر واقعی و چند ده برابر قیمت واقعی را به قیمت واقعی برگردونند

مردم کم شکایت ندارند و قوه قضائیه وظیفه اش رسیدگی به شکایت و برخورد با ظالم است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
مگر قیمت ها دست قوه قضائیه است!!
یک مقداری تحقیق کن بعد حرف بزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
ایشون کی آیت الله شد؟!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
ان شاء الله میاد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام. به امید روزی که قانونی داشته باشیم تا کسانی که یک بار رای نیاورده اند، این قدر حواس مردم را پرت نکنند و مثل دخترهای دم بختی که دنبال خواستگار هستند، قالیچه تکان ندهند. با دست پس زدن و با پا پیش کشیدن یعنی همین ادا و اطوارهای روسای جمهور ناکام دوره های قبل!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
واقعا نظرات پوچ وبی ارزش بعضی افراد منتشر می‌کنند فقط مایه تأسف است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقای رئیسی باید تو قوه قضاییه بمونه تا با فساد مبارزه کنه...اونایی که میگن آقای جلیلی سال ۹۲ رای خوبی داشت ...یادشون رفته آقای قالیباف ۶ میلیون رای داشت...قطعا آقای قالیباف از سعید محمد و جلیلی بیشتر رای داره...دوستان اگه به فکر کشور هستین نزارین دوباره مثل سال ۹۲ دعوای اصولگرایان به ضرر مردم و کشور و به نفع اصلاح طلبا باشه...با قالیباف ائتلاف کنین ......دلم برای قالیباف میسوزه که باید با شماها ائتلاف کنه...یکم فکر کنین به مردم به آینده به کشور...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط محمود
خواسته عامه ملت است نه حجت الاسلام رئیسی می توانه گره کور اقتصاد را حل کنه نه جلیلی شاید چون سواد اقتصادی ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگر قرار بود نانزد بشه برای چی رفت مجلس
Iran (Islamic Republic of)
Amoo
۱۵:۰۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
یا امام زمان خودت ظهور کن اینا تازه دنبال ائتلافن
Iran (Islamic Republic of)
Amoo
۱۵:۰۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
عزیز من محمود خودش بزرگترین گره هست
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۳:۱۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
رییسی رو اصلاح طلبها دوست دارند کاندید شود چون به وضوح میدانند هر کس کهندیدای اصول گرایان باشد رای می آورد
چرا. چون با بودن رییسی در قوه قضاییه و رییس جمهور اصولگرا ومبارزه رییسی با فساد کمتر از یک سال تمام دزدان مملکت که در دولت فعلی صاحب منصب هستند به طرز فجیعی با آبرو ریزی گرفتار خواهند شد و شاکله اصلاح طلبان به هم ریخته و نابود خواهند شد
پس این اصلاح طلبانند که مشتاق رییس جمهوری رییسی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
حدودا حرفت درسته اگه سوء نیت نداشته باشی تا با نبود اجماع دوباره یکی از این رای بیاره ولی خوب قوه قضاییه خیلی مهم هست و کمبود شخصی مثل رئیسی رو داره ولی این بر آقای جلیلی و سعید محمد می تونن کار رو در بیارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدایا مارو از ایرانی بودن و این همه جماعت که هنوز دنبال رای دادن هستند.جماعتی که نمی فهمند رییسی یا هرکس دیگ بیاد وضع مملکت تغییری نخواهد کرد الان طبری چیشد ؟ یا صدها آدم مثل طبری چیشدند ؟ ولی باید مثل دوران روحانی تجربه کنند تا بفهمند. می خوام ببینم وقتی سه قوه دست اصولگرا ها بیفته طرافداری نظام دیگ چه بهونه ای برای اوضاع بد مملکت دارند. تاحالا هرچی مشکل وجود داشت می گفتن بخاطر روحانیه حالا ازین به بعد دیدن داره که می خوان مشکلات رو تقصیر کی بندازند. یک لحظه عاقل باشید و ببینید دارید چیکار می کنید.شما با رای دادن امروزتون مهر تایید روی همه ناکارآمدی این نظام می زنید و اون دنیا باید بخاطر این کارتون از تمام آدم هایی که رای ندادن تا سیاستمدارها به خودشون بیان و فکر درستی برای اوضاع مملکت کنند حلالیت بطلبید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
کدوم دانشگاه درس خوندی اینقدرتجزیه تحلیل های دقیق می کنی به ماهم اطلاع بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
دقیقا همینه. با رفتن این رییس جمهور و اومدن یکی دیگه هیچی درست نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
بر عکس اونهایی که رای نمیدن و آب توی آسیاب دشمن می‌ریزند باید اون دنیا حلالیت طلب کنند. بصیرت داشته باش رئیس جمهور خوب انتخاب کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
همیشه تقصیر قبلیها است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
می دونی مشکلت تو چی هست یا خیلی زیرکانه داری از رای جبهه مخالف می زنی تا با کمبود رای جبهه خودت رای بیاره که من یقین دارم همینه ولی اگه نباشه ما رای ندیم خوب با این جنب و جوشی که دشمنان ایران می کنن و نفوذی های داخلی برای رای آوردن اصلاحات بی اصلاح باشه اگه اون اول رای ندن بعدش ما هم رای نمی دیم به نشونه اعتراض خوبه زرنگ چون قماش تو به بد قولی و دورغگویی معروفند نظرت چی هست؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
انتخاب درست کن نه اینکه انتخاب نکن
Russian Federation
ناشناس
۲۳:۵۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود بر شرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
دکترسعیدمحمد، جوان انقلابی،متعهد،ولایتمدار،مردمی ومدیریت جهادی وازهمه مهمتردست پاک، به امیدپیروزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
روحانی هم از این حرفا زیاد میزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط به درد خودت میخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
من که جز خوش تیپی چیزی نمی‌تونم در موردش بگم...
با تیپ خوب که نمی‌شه رئیس جمهور شد!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
باید به کسی رای داد که کلید بندازه قفلها یکی پس از دیگری باز بشه .
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۲:۵۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
پرهیزلبلاا
۰۶:۴۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
احمدی نزادظرفیت نداره با اون بگم بگمهاش کشور برای اون هزینه کرد خطا کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
با سلام بالاخره ررس محترم قوه قضاییه حجت السلام هستن یا آیت الله؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
برات مهمه؟ تو به ایشان بگو داداش، فقط دقت کن، دقت!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگر رئیسی یا احمدی نژاد در انتخابات نباشند،در انتخابات شرکت نمی کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
چه باشنو چه نباشن من کلا شرکت نمی کنم مگه تو چیزای دیگه نیازی به مشارکت مردم داشتن که الان باهاشون مشارکت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
مشارکت نکردن =کلاه بر سر خود گذاشتن
اگه قشر ضعیف مشارکت نکنه امثال روحانی میان بالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
متخصص آوار برداری سپاه هست و یک سپاهی توانا و متعهد مانند سعید محمد میتونه در کمترین زمان آوار برداری انجام بده و در ۴سال دوم اوضاع بهتر بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
روحانی هم همین حرفو میزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
دیگه جی
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۲:۴۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط دکتر سعید محمد.
سبد رای جلیلی کمه. ازموده رو ازمودن خطاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگر نیایند هم اتفاقی نمیافته.به کاندیدای اصلح سعیدمحمد رای میدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
سعید محمد رو ولش کنین بابا
Iran (Islamic Republic of)
دامپزشک
۲۰:۰۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود بر سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقای رئیسی نباید سنگرش را رها کند
فقط دکتر سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
رییسی بیاد، لاریجانی بیاد و یا هر کس دیگه هیچ فرقی به حال این مردم ستمدیده نمیکنه
اینها هم فقط بخاطر ارضا شدن حس قدرت طلبیشون دارن کاندید میشن نه خدمت به مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
ایشون هم بیاد هیچ اتفاقی نخواهد افتاد معجزه قرار نیست بشه و قوی تر از روحانی هم نیست تا تحریم است همین اش است و همین کاسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
برات متاسفم تا امثال شماها هستید که فقط غر میزنید هیچی تو کشور درست نمیشه ما خودمون برای ایران و خودمون چیکار کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
قوی تر از روحانی :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگه کاندید میشدن حتما بهشون رای میدادم.
گرچه دلم میخواد تو قوه قضاییه بمونن.
ولی قوه قضاییه یک سال بیشتر نمونده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگر رئیسی نیاید مردم به لاریجانی رای می دهند وافراد بی تجربه و بدون سابقه غیرنظامی هیچگونه شانسی ندارند
Iran (Islamic Republic of)
سرباز حاج قاسم
۱۳:۰۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
لاریجانی =روحانی دوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
بعضی از همین نظامی‌های به اصطلاح شما جنگ رو اداره کردند در حالی که جزء جوانترین بودند.
دولت پیر و معلوم نمی‌خوایم
دولت جوان حزب اللهی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۴۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقای رئیسی در بهترین جایگاه قرار دارن و چرخه تولید کشور رو با رفع مشکلات کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل ؛ در جهت تحقق شعار مقام معظم رهبری (رونق تولید و امسال رفع موانع تولید) به بهترین نحو انجام دادن و همچنین دست اختلاسگران رو کم کم کوتاه کردن ؛ رفتن ایشان از قوه قضائیه مساوی است با جولان دوباره مفسدین فی الارض ؛ به جز ایشان هر کسی که واقعا نیت خدمت داره چه اصولگرا چه اصلاح طلب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدا بخیر کنه این بیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
خوب در پست ریاست جمهوری بروند که دیگر خود اصل اجرائیات است
دیگر به قوه قضائیه نیاز نیست به نام اختلاصگر هم در دولت بوجود نمی آیند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
اثر بخشی آیت الله رئیسی در صورتی که رئیس اجرایی کشور شود ، صدها برابر تاثیرش روی اقتصاد بیشتر هست تا الآن ، افراد قوی در قوه قضائیه هستند که جای ایشون رو بگیرند ، ولی در حال حاضر اقتصاد کشور به مدیریت جهادی ایشون به عنوان رئیس جمهور (دارای بیشترین اختیار) نیاز داره
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۳۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
دکترسعیدمحمد،رئیس جمهورجوان انقلابی،متعهد،ولایتمدار،مردمی ومدیریت جهادی وازهمه مهمتردست پاک، به امیدپیروزی
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۳:۰۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
احتمالا تایید نمیشه
و خیلی منم منم میکنه
که به ضررش تموم میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
سعید محمد رو یه خط روش بکشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
چشمان انتظار
۱۱:۲۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
آیت اله رئیسی باید در پستش بماند چون در این دولت زیاد فاسد و خیانت کار به اموال مردم داشته ...... قراره کی اینها رو محاکمه کنه؟؟؟
بحث اصلاح طلب و اصولگرا و میانه رو و تندرو و مستقل نیست. کسی که بیت المال پایمال میکنه باید پاسخگو باشه..
کی از بورس کسری بودجه جبران کرد؟
کی لابی تو بانکها و ارز کردند؟
و هزاران ناگفته دیگر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقای رییس اگر رئیس جمهور شوند بهتر می توانند جلوی تولید فساد رو بگیرند تا هر روز شاهد پرونده جدید فساد نباشیم
Iran (Islamic Republic of)
سید محمدعلی
۱۱:۱۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
به نظرم بهتره آقای رئیسی بیان
وبعد به نفع آقای جلیلی کنار بکشند
و باعث وحدت اصولگرایان شوند
خیلی نامردی از این دولت کشیدیم
بهتره که انسان صالح واصلح بیاد
مثل آقای سعید جلیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
سعید محمد از جلیلی کارآمدتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
هرگز نیاید!؟؟ انتخابات درایران چندین دوره است که صوری شده وفقط حجم شرکت کنندگان برای نظام مهم بوده، چون سررشته امور دست رییس جمهور نیست وفرد ونهادهایی این امور رادرقبضه دارندوباحکومت اقلیت مستبد براکثریت سروکارداریم
United States of America
ناشناس
۱۲:۰۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
جالبه.توجیح خوبی برای ناکارآمدی های دولت بی تدبیری و ناامیدی.‌ولی یه سوال؟اگه دولتها کاره ای نیستن چرا حسن روحانی برای دور دوم کاندیدا شد؟چرا استعفا نداد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
شمانظرندی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
کاملا درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
ریسی عملکرد خوبی در قوه قضاییه داره و خداکنه همین جا بمونه
مردم باید دنبال تغییر باشند و بجای جریانت حزبی، کارایی و عملکرد را مبنا قرار بدهند و ادم های اجرایی این عرصه دکتر محمد و قالیباف هستند
Iran (Islamic Republic of)
حیدر
۱۱:۰۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
جلیلی نیازی نداره که مورد اجماع قرار بگیره...
حتی اگر بدون پایداری‌ها و مستقل ثبت نام کنه یکی از رقبای جدیه!

البته به شرط اینکه بیاد...
#جلیلی_بیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
بشین تا بیاد:)))
Iran (Islamic Republic of)
حیدر
۱۱:۴۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
به کوری چشمت می‌آد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
دربین اصول گرایان بهترین گزینه دکترحاج بابایی وزیرآموزش وپرورش قبلی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
نمی آد
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۱:۰۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقای رئیسی نباید قوه قضائیه را رها کنه

سعید محمد هست نگرانی نداریم
ان شاءالله به امید خدا سعید محمد دولت بعدی را تشکیل خواهد داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
سعید محمد کی هست اصلا
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۳:۰۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
با منم منم نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
همه طرحهایی که روحانی و دولت افتتاح میکنه کار قرارگاه و سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
سعید محمد اکثرا نمیشناسن و بهترین گزینه رئیسی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
محمد=احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
رییسی بیاید هیچ فرقی به وضع مملکت نمیکند حتی دوره قبل هم رییس جمهور مید دلار همین قدر حتی بیشتر میشد چون هم فساد سیستماتیک داریم هم تحریم و با تغییر دولت فرقی نمی کند
United States of America
ناشناس
۱۰:۵۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
جلیلی رای نمیاره اقبال عمومی نداره گرچه انسان خوبیه ولی رای نمیاره
همه باید برای دکترسعیدمحمدکه کارنامه درخشان ایشون دراوج تحریم ها نشان دهنده تونایی فوقالعاده ایشون درمدیریت است اجماع کنن
مارئیس جمهور اتوکشیده نمیخواییم مرد میدان میخواییم
فرمایش رهبری دولت جوان انقلابی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
میزان رای آوری اقعا معیار مضحکی برای انتخاباته...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
سهوا منفی شد رای مت سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۳:۰۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
محمد
تایید صلاحیت نمیشه
جلیلی با قدرت میاد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۴۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
انشاالله آقای ریسی ریس جمهور شود و به یاری خدا همه مشکلات ایران و حتی جهان اسلام حل میشود . انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
رییسی نباید برای نجات مردم بیاد.مردم لایق همون افرادی مثل روحانی هستن که مملکتو به باد فنا بده
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۴۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
سرنوشت اصولگرایان هیچ اتفاق بدی براشون نمی افتد جناب آیت الله رئیسی هرگز نباید پست حساس و حیاتی بسیار مهم قوه قضائیه را ترک کنند چرا که دشمنان از همان نقطه بسیار می توانند نفوذ و به نظام مقدس مردمی حکومت ایران اسلامی عزیزمان ضربات جبران ناپذیری بزنند که تنها مرد میدان مبارزه با آن دشمنان فقط آیت الله رئیسی عزیز و خردمند بصیر عادل بزرگوار هستند و رئیس جمهور 1400 ایران اسلامی باید ائتلافگرا و عتدالگرا خردمند بصیر عادل سخاوتمند مردمی شجاع دل ولایت مدار آزاده اندیش خلاق با تجربیات بسیار خوب و با نشاط و پر تلاش خستگی ناپذیر مرد میدانهای مختلف همچون صدیق شهید حاج قاسم سلیمانی عزیزمان در مکتب سلیمانی باشد تا کشور متحدانه از تمامی ضرفیتهایش و پتانسیلهایش برای رفع همه مشکلات و معضلات و مصائب مملکتی داخلی و خارجی و برای ملت مستضعفین گامهای موثری برای اهداف و آرمانهای والای عدالت بدون تبعیضگریهای مختلف و تعاملهای سازنده برای پیشرفت و سرافرازی و عزتمندی و قدرتمندی و اقتدار ایران اسلامی متحد و یکپارچه مقتدر و قدرتمند مظلوم و سرافراز بردارند .
و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .
Iran (Islamic Republic of)
Amoo
۱۵:۲۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
ببخشید همچین فردی رو از فضا میخواهید بیارین ؟! چون تا جایی که من میدونم تو ایران نیست
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۱:۳۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
اهمیت و حساسیت کرسی مدیریت و ریاست قوه قضائیه مستقل و مقتدر و قدرتمند عدالت گستر کمتر از پست ریاست جمهوری ایران اسلامی عزیزمان نیست بلکه اهمیتش بسیار بالاتر هم هست و جناب آقای آیت الله سید رئیسی خردمند بصیر توانا و لایق و شایسته و شجاع دل و عادل فقط می توانست و می تواند قوه قضائیه را کارشناسانه و با تجربیات خوبشان مدیریت کنند ، بروید یه فرد و یه شخصیت مدیر لایق و شایسته اصلح و خردمند بصیر شجاع دل سخاوتمند خلاق ولایت مدار مردمی پر تلاش دیگری را برای پست و صندلی و کرسی ساختمان پاستور برای ریاست جمهوری نامزد کنید دست از سر قاضی القضات محترم و مدیر و مدبر خردمند بصیر قوه قضائیه بردارید تا امورات قوه قضائیه را همچون قبل به شایستگی و عدالت با تجربیات خوبی که دارند مقتدرانه و قدرتمندانه بپیش برند و دست تمامی دشمنان داخلی و خارجی نفوذی و سوءاستفاده کنندگان را دراین قوه قضائیه انقلابی اسلامی مستقلا قطع کنند و با فسق و مفاسد و بی عدالتی و تبعیضگریهای مختلف در تمامی سطوح جامعه مبارزه کنند و ایشان به حول قوه الهی خداوند جل جلاله در ریاست این قوه قضائیه انقلابی پی در پی پیروزیهای بزرگی برای ملت و مملکت بدست خواهند آورد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه و بصیرانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
تکلیف اصولگرایان یا تکلیف مردم؟؟؟ همه چیز شده حزب بازی و این وسط مردم به هیچ حساب میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
به نظر من آقای رئیسی بهترین جا براشون همون دستگاه قضا هستش!توی این کاندیدا های الان آقای سعید محمد فرد خیلی مناسبی هستش و بهتون شاخصه هایی دم که رهبری اعلام کردن شبیه ترین فرد آقای محمد هستش
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۳:۱۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط سه تا از شاخصه ها رو داره
دکتر جلیلی اصلح ترین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط انقلابیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
در شرایط فعلی حضور ایشان در این پست اشتباه محض است. تازه قوه قضاییه سرو سامان گرفته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
می خواهید بنده حقیر بیام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
فکر میکنی سطح سواد اونا ازتو بیشتره نه بخدا همه اینها 5ابتدایی بودن همین سردار قالیباف وقتی سرداری را گرفت وجنگ صلح شد با سهمیه وبدون حضور کلاس درس دکتر شد رئیسی هم همنیطور سطخ سواد انها اکابری هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
ما منتظر جنابعالی هستیم، هیچ جا نمیریم همین جا هستیم
حالا همه باهم ما منتظر....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
دوستت داریم بیا بیا بیا بیا بیا بیا حالا همه باهم:::: بیا بیا بیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
اسمتو نمیدونم دوستت داریم بیا بیااااا ، بیا بیاااا
Iran (Islamic Republic of)
هاشمی
۱۰:۱۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
جواب این سوال خیلی راحته. رئییسی نیامد، به سعید محمد رای می دهیم. مگر قحط الرجال است.؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
مگه قحط الرجاله به سعید محمد رای بدیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
آره قحط الرجال است میخواهید تاجزاده بیاید یا کرباسچی یا .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
سعید محمد کیه بابا عمرا بهش رای بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
بزن تو اینترنت درباره‌اش تحقیق درست انجام بده
تحقیق درست
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۳:۱۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
بهتر از محمد دکتر جلیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
حرف نزن دهن مردم هم حرف نزار با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
دوستانی که از روی دغدغه و کاملا صحیح بر این باورند که آیت الله رئیسی نباید قوه قضائیه را رها کنند توجه داشته باشند که:
1-قوه قضائیه در مقایسه با دولت در حد یک وزارتخانه است، چون تمام منابع کشور دست دولت است.
2-اکثر فسادها از دولت نشات می گیرد و چنانچه مرد پاکدست و فساد ستیزی چون آیت الله رئیسی در صدر دولت باشند به عقیده بنده نیاز به قوه قضائیه بسیار پایین می آید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام
جناب آقای رئیسی لازم است و ضرورت دارد به عنوان ریاست دستگاه قضایی بماند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط سعید محمد
هم جوان هم انقلابی. هم دارای روحیه جهادی.
اینا همه گفته رهبریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
جون ۵۲ ساله خیلی نوبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
در سیاست ۵۲سال بیش از حد جوان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو گفتی ما هم گفتیم چشم
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۳:۱۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
ما کسی میخوایم که ما رو از این وضعیت نجات بده
فقط دکتر جلیلی میتونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
انتخاب بین اصلاح طلب و اصولگرا دقیقا مثل است که از یک درخت بخواهیم بین تبر و ارّه یکی را انتخاب کند... وقتی رسالت هردو یکی است، چه فرقی می‌کند کدامشان انتخاب شود...
Germany
ناشناس
۰۹:۵۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
اقای رییسی سنگر قوه قضاییه را نباید رهاکند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
هر کس بیاد فرقی نمیکند چون فساد تو سیستم بیداد میکند و دولت تو ایران یک ویترینه تصمیمات جای دیگر گرفته میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
مثل قضیه ادیسون هست اگر برق اختراع نمیشد، خوب یکی دیگه اختراع می کرد مشکل ما، مشکل سفره است، مشکل ما مشکل نفر هست تا به پول و قدرت میرسه گم میشه، مشکل ما بی ظرفیتی آدم هاست، مشکل ما آدم مذهبی است ولی را برابر قدرت خدا یاغی می شود و ظلم می کند با کار نکردن، مرد سیاسی و مرد مذهبی، آیا کسانی که آمدن مشکل رو حل کردن؟ یا مشکل به مشکل اضافه کردن؟ اول اینها رو محاکمه کنید بعد فکر بعدی باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
خیلی ساده انگارانه به قضیه نگاه نکنید
اگر آقای رئیسی طرد منصب کنند و به هر دلیلی در ریاست جمهوری رای نیاورند دو منصب مهم سیاسی دوباره بی صاحب می ماند و نقطه عطف نظام در یکی دو سال گذشته دوباره متزلزل خواهد شد
اگر بنایی برای ریاست جمهوری اصولگرایان هست سعید جلیلی بهترین کاندیداتور تلقی می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
دوست عزیز طبق قانون ایشون میتونن بدون استعفا کاندید بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
اقای رئیسی نیازی به ریاست جمهوری در این زمان ندارند... ریاست قوه قضاییه اکنون به ریاستی بدون تعارف مثل ایشان نیاز دارند. صدالبته اگر قانون و عدالت باشدبعد از دولت روحانی چون مجلس از ایشان حسابکشی نکرد، بهترین گزینه محاکمه اعضای دولت است که فردی مثل رئیسی می تواند اینکار را بکند.
رئیس جمهور اینده باید شخصی باشدکه واقعا مرد میدان باشد و به اقتصاد و اشتغال مردم ایران بپردازد که در این راه با کارشکنی هایی و فشارهایی مواجه می شود و بهترین گزینه سپردان مزاحم ها به قوه قضاییه است.
نیازی هم به جناح اصول گرا و اصلاح طلب نیست... واقعا باید دلسوز کشور و مردم باشد و به فکر آینده انقلاب...
چون در روز حسابکشی های سخت، اصولگرا و اصلاحطلب هر دو در یک سمت میدان حسابکشی خواهند شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
اکر قصد خدمت به مردم و رضای خدا باشد همین قوه قضائیه بهترین گزینه برای آقای رئیسی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
ترتیب احتمال کاندیدا شدن
رئیسی
فتاح
قالیباف
جلیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط محمود امیرکبیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
ای کاش دوتا رییسی داشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
دوتاداشتیم که مثل یمی اتم کل ملت را متلاشی میکرد خداشانس ملت را اورد که یکیش هم دردسره وزیادی
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۳:۱۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
جلیلی و رئیسی دو روی یک سکه اند
United Arab Emirates
ستار
۰۹:۱۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
سید ترا به اون جدت قسم سنگر قوه قضاییه حفظ کن
اون کسانیکه دنبال نامه نگاری و طومار برا دعوت جنابعالی برا کاندید ریاست جمهوری هستن یه
عده خاین هستن میخان شما از سرراه خرابکاری و اختلاس خود بردارند.
شما را بخدا قوه قضاییه رها نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
چشم نگران نباش منم فقط حرف میزنم تا امثال تو هستند من خیالم راحت هرچه بگوییم شماها سمعا وطاعتا قبول میکنید افرین خشک مغزها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
از طبری و زنجانی چه خبر؟
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۸:۰۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
رئیسی تو همین قوه قضاییه بهتره!
جلیلی هم ان شاله بدون حمایت اصولگراها رئیس جمهوره!
(امیدوارم هرکس رای میاره بدون حمایت این دوجناح باشه که بعدا ازش سهم نخوان)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
جلیلی رای نمیاره
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۰۸:۰۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط رئیسی و دیگر هیچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
به جووون هر چی مرده احمدی بر می گرده
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۰۸:۰۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
دوستان عزیز از جنگ تحمیلی هشت ساله دولت روحانی با مردم عبرت بگیریم نگذاریم تاریخ دوباره تکرار شود .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۷:۵۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
اصلاطلب و اصولگرا دیگر معنی ندارد سر ته هر دو یکی هستند مردم خوب می‌فهمند
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۰۷:۵۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
لطفا اجازه بدهید ایشان همان مسوولیت خطیر قوه قضائیه را داشته باشند.

چرا ما عادت داریم هر کاری را نصفه و نیمه رها کنیم؟

الان مبارزه با فساد تمام شد!؟؟؟

اینقدر اسم ایشان را نیاورید.

لطفا
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۰۹:۵۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
یکبار بگید گذاشته دقیقه 90 تا تبلیغ کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
یعنی الان دارند با فساد مبارزه میکنند؟ کدوم پرونده به حکم نهایی رسوند ؟ اههههههههههههان پرونده اکبرخان را جکم 30ساله داد متاسفم با سطح وبینش وسواد تو
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۷:۵۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگه امثال آیت الله رئیسی نیاد امثال ظریف رأی میارن و کشور رو دو دستی تقدیم آمریکا خواهد کرد.و ما برای همیشه متلاشی خواهیم شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو از تفکر متلاشی هستی فعلا که جلیلی تو میخواست ملت را متلاشی کنه ظریف بهترین گزینه صادق باتقوا رک وصریح ولهجه متدین انقلابی باهوش سیاستمدار باسواد واقعی نه سهمیه ای کارکشته مثل بعضی ازدوستان شماها الکی پشت تریبون حمجره جر نمیده ولی قاطع مصمم وبا مفایت راااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای 75میلیون ایرانی روشنفکر وباهوش وباسواد ظریف قهرمان شایست ملت ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو از تفکر متلاشی هستی فعلا که جلیلی تو میخواست ملت را متلاشی کنه ظریف بهترین گزینه صادق باتقوا رک وصریح ولهجه متدین انقلابی باهوش سیاستمدار باسواد واقعی نه سهمیه ای کارکشته مثل بعضی ازدوستان شماها الکی پشت تریبون حمجره جر نمیده ولی قاطع مصمم وبا مفایت راااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای 75میلیون ایرانی روشنفکر وباهوش وباسواد ظریف قهرمان شایست ملت ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو از تفکر متلاشی هستی فعلا که جلیلی تو میخواست ملت را متلاشی کنه ظریف بهترین گزینه صادق باتقوا رک وصریح ولهجه متدین انقلابی باهوش سیاستمدار باسواد واقعی نه سهمیه ای کارکشته مثل بعضی ازدوستان شماها الکی پشت تریبون حمجره جر نمیده ولی قاطع مصمم وبا مفایت راااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای 75میلیون ایرانی روشنفکر وباهوش وباسواد ظریف قهرمان شایست ملت ایران
United States of America
M
۱۲:۱۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
ناشناس ۱۱:۱۷همین حرفه ای رو راجب روحانی هم بدید و ملت رو به خاک سیاه نشاندید.درضمن تدریجا میکنی به نمایندگی از طرف مردم ایران حرف می رنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
حجت الاسلام صحیح تر است
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۰۷:۱۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدا کنه آقای رئیسی کاندید بشن
United Arab Emirates
ستار
۰۹:۲۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
رفتن رییسی از قوه قضاییه =بازگشت فساد و اختلاس دوباره مسیولین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
ایشان هرگز بخاطر فشار داخلی حکم مقام معظم رهبری و زمین نمیگذارند،اگر هدف خدمت به مردم هست ایشون یک قوه کاربردی در نظام و دارند همونجا خدمتگزاری کنند.
اون زمان که باید رای میاورد مردم دست رد به سینشون زدند و این شد حال و روزمون منم جای آقای رییسی بودم هرگز نمیومدم انتخابات
Iran (Islamic Republic of)
س - اکبری
۰۹:۴۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
لطفاً شما بجای خودتون تصمیم بگیرید . یک ملت منتظر ورود آیت الله رئیسی هستند تا میدان خالی نماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
امیدوارم آقای ریسی بشودریس جمهور
آخرین اخبار