مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان با صدور بیانیه‌ای با تاکید بر ضرورت عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر، کمک همگان به تقویت فضای معنوی ماه مبارک رمضان را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان در آستانه ماه مبارک رمضان با صدور بیانیه‌ای با تاکید بر ضرورت عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر کمک همگان به تقویت فضای معنوی این ماه مبارک را خواستار شد.

در این بیانیه با اشاره به ضرورت همدلی مردم برای گذر از مشکلات کنونی و قدردانی از کادر درمان بابت ۱۴ ماه مبارزه با ویروس منحوس کرونا اظهار امیدواری شده با رعایت موارد بهداشتی فردی و اجتماعی و تصمیمات قاطعانه ستاد کرونا این بیماری زودتر ریشه‌کن شود.

در این بیانیه به مسائل معیشتی هم اشاره و از اصناف خواسته شده همانند گذشته انصاف را به مردم بچشانند و با رعایت احوال طبقه مستضعف زمینه رضایت ذات باریتعالی را فراهم آورند.

رعایت مسائل شرعی و قانونی در ماه مبارک رمضان بخش اصلی بیانیه مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان است که در این زمینه و برای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان بر چند نکته تاکید شده است:

به منظور رعایت حال مسافران و افرادی که دارای عذر شرعی هستند، متصدیان مراکز پذیرایی بین راهی، پایانه ها، فرودگاه و راه آهن فقط با اخذ مجوز از پلیس نظارت بر اماکن عمومی با رعایت شئون اسلامی با استتار مکان، به گونه‌ای که در ملأ عام تظاهر به روزه خواری صورت نگیرد، فعالیت کنند.

 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.