مسئول روابط عمومی ستاد دیه استان یزد از ساخت موسیقی تیتراژ برنامه ماه مهربانی ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد حسین افروز، مسئول روابط عمومی ستاد دیه استان یزد گفت: برنامه ماه مهربانی ویژه برنامه‌ای که به سفارش ستاد دیه استان یزد و با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد تولید و در ماه مبارک رمضان قبل از افطار بر روی آنتن می‌رود.

او افزود: شعر این اثر را عالیه محرابی یکی از شاعرین برجسته استانی و کشوری سروده و آهنگ سازی این اثر را محمد حسین افروز، مسئول روابط عمومی ستاد دیه استان یزد بر عهده دارد.

افروز اظهار داشت: تنظیم این اثر با همت آرش ناصرالمعمار صورت گرفته و خوانندگی این اثر موسیقیایی بر عهده حمید رضا استادیان است.

او همچنین ادامه داد: کسب رتبه اول در جشنواره موسیقی نغمه‌های کویر، رتبه برتر در رزمواره مدافعان حرم و جشنواره ملی طبس و آثاری همچون: کبوترانه، جعبه سیاه، بغض تلخ از جمله عناوین و آثار این خواننده مطرح استانی است و تیتراژ برنامه ماه مهربانی سال گذشته نیز با صدای من پخش شد.

برنامه ماه مهربانی در ماه مبارک رمضان همه روزه یک ساعت قبل از افطار از شبکه استانی یزد به صورت زنده و با محوریت اصلی کمک برای آزادی مددجویان نیازمند جرائم غیر عمد به روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار