آیت الله مصطفی محامی گفت: تبیین مسائل دینی و مبانی انقلاب اسلامی برای آحاد جامعه و رسیدگی به مشکلات مردم از جمله وظایف طلاب است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان
در سفر به زابل با شرکت در همایش طلایه‌داران تبلیغ دارالولایه سیستان با حضور طلاب حوزه‌های علمیه اظهار داشت: تبیین مسائل دینی و مبانی انقلاب اسلامی برای مردم و پاسخ به شبهاتی که دشمن ایجاد کرده و رسیدگی به مشکلات مردم در کنار هدایت گری، روشنگری و تبلیغ دین از وظایف طلاب و روحانیون است.

امام جمعه زاهدان با اشاره به زمینه مناسب در ماه مبارک رمضان برای تمرین خودسازی و خدمت به مردم افزود: با برنامه‌ریزی مناسب برای کسب معنویت و ایجاد تحول در خودمان سعی کنیم این تحول را تا بعد از ماه مبارک رمضان نیز در وجود خودمان و هم مردم حفظ کنیم.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان تصریح‌کرد: در فردای قیامت فقط افرادی می‌توانند قرآن بخوانند که در دنیا آیات قرآن کریم را در وجود خودشان پیاده کرده باشند.

او ادامه داد: در ماه مبارک رمضان مردم اقبال بیشتری نسبت به مساجد و مراکز دینی دارند و دل‌های آنان آماده است و هم‌چنین برای کمک به هم‌نوع آمادگی بیشتری دارند لذا ما باید بهترین راه را برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های این ماه انتخاب کنیم.

آیت الله محامی افزود: اگر روی مهارت، بینش و معنویت خودمان کار کنیم در این صورت بر مردم تاثیرگذار خواهیم بود.


انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار