حجت الاسلام محمودی زاده گفت: سازمان بسیج هنرمندان فارس ظرفیت‌های موجود در اقشار مختلف جامعه و ادارات استان را شناسایی و در راستای تعالی بخشی حوزه هنر انقلاب اسلامی سازماندهی کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی حجت الاسلام محمودی زاده با مسئول و جمعی از اعضای سازمان بسیج هنرمندان استان فارس دیدار کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با تاکید بر اینکه اثرگذاری بالا بر مخاطب و مانایی و ماندگاری ویژگی‌های اصلی هنر هستند، گفت: بهره گیری حداکثری از مفاهیم هنری در تولید آثار فاخر حوزه انقلاب اسلامی یک ضرورت مهم است که باید مورد توجه همه دستگاه‌های فرهنگی قرار بگیرد.

او اظهار کرد: همه دست اندرکاران، مراکز و فعالان فرهنگی مطالبات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه هنر انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ اسلامی را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.

حجت الاسلام محمودی زاده نقش سازمان بسیج هنرمندان را در معرفی، تقویت و عمق بخشی فرهنگ غنی ایرانی اسلامی و هنر را محوری عنوان کرد و افزود: سازمان بسیج هنرمندان فارس ظرفیت‌های موجود در سطح جامعه و ادارات استان را شناسایی و در راستای تعالی بخشی حوزه هنر انقلاب اسلامی سازماندهی کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر بیان کرد: برگزاری جشنواره بزرگ شعر انقلاب با حضور شاعران نیرو‌های مسلح استان و همکاری سازمان بسیج هنرمندان فارس و روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر همزمان با سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) دردستورکار هردو مجموعه قرار بگیرد.

مجیدمیکائیلی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان فارس نیز به تبیین اهداف بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: امتداد مسیر تولید با محتوای فرهنگ و هنر متعهد، رفع موانع موجود در توسعه فرهنگ ایرانی ـ اسلامی، کمک به هنرمندان جهت ارتقا و کشف هنرمندان متعهد و ... از جمله اهداف بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی هستند.

میکائیلی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای ۲۰۰ برنامه عمومی و ۵۰ برنامه شاخص در هفته هنر انقلاب اسلامی توسط سازمان بسیج هنرمندان استان فارس خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در شهرستان‌هایی که در وضعیت قرمز و نارنجی شیوع کرونا هستند به‌صورت مجازی و در شهرستان‌های با وضعیت زرد و آبی با رعایت اصول بهداشتی به‌صورت حضوری اجرا خواهند شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.