یکی از خاخام‌های اراضی اشغالی اعلام کرد به زودی خاخام اصلی یهودیان عربستان خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از عربی ۲۱، یعقوب یسرائیل هرتسوغ، خاخام صهیونیست ساکن اراضی اشغالی در مصاحبه با روزنامه «مکور ریشون» اعلام کرد که به «زودی خاخام اصلی یهودیان عربستان خواهد شد چرا که عربستان جمعیت یهودی بزرگی را داراست».

او افزود: «۲۵ سال است که با عربستان در حوزه کشاورزی همکاری می‌کنم، اختلافاتی وجود داشت، ولی طی گذشت سال‌ها متوجه تغییر این اختلافات شدم.»

یعقوب یسرائیل هرتسوغ اضافه کرد: «عربستانی‌ها هر هفته یک تصویر یا ویدیویی از تورات پیدا می‌کنند که یا به نسل بعدی منتقل می‌شود یا به ما بازگرداننده می‌شود، آل‌سعود بیشترین تلاش را برای تغییر دیدگاه نسبت ما انجام می‌دهد در هر صورت اوضاع به نفع ماست».

او در ادامه گفت: «در عربستان همه مرا می‌شناسند از وزارت کشور تا وزارت خارجه و حتی محروم‌ترین مناطق آنجا، به اعتقاد من آل‌سعود در یکی دو سال آینده یک مرکز یهودی مانند همان مرکز یهودی که امارات ساخت را خواهد ساخت».

بعد از عادی‌سازی روابط برخی کشور‌های عربی از جمله بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی احتمال این وجود دارد که عربستان نیز به زودی روابطش را با این رژیم آشکار کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
نه عزیزم تاچند وقت دیگه انشالله سید حسن نصرالله و انصارالله نماز جماعت رو در عربستان میخونند وفرصت به ال صعود وصهیونیست نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
فکر میکردیم عربستان فقط منافق داره ، یهودی از کجا پیداش شد؟
طوری میگن که برا تاریخ، تاریخ بسازن
روشنگری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
بزودی ما هم در راستای گسترش کشاورزی اسرائیل رو با انواع شهاب و شخم میزنیم بعد کود حیوانی میریزیم در انتها انواع درخت میوه و محصولات کشاورزی رو کشت میکنیم :))))))))))))
آخرین اخبار