دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از رشد ۳۰۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،احمد مظفری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران در جلسه کمیته مقابله با عرضه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران، کشف قریب ۹۰۰ کیلو انواع مواد مخدر را در تعطیلات نوروز۱۴۰۰ در استان بی سابقه خواند و گفت: با تلاش نیرو‌های پرتلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر و دستگاه‌های اطلاعاتی و کاشف شاهد رشد بیش از ۳۰۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در نوروز ۱۴۰۰ بودیم.

او افزود:۹۸۰ نفر در ارتباط با جرایم مواد مخدر از تاریخ ۲۸ اسفند ماه پارسال تا ۱۳ فروردین امسال در استان دستگیر شدند که از این تعداد ۳۶۵ نفر از خرده فروشان مواد مخدر بوده اند.

مظفری همچنین از شناسایی و انهدام چهار باند مواد مخدر در همین مدت در استان خبر داد و گفت: در راستای ارتقاء سلامت جامعه و برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ ۵۸ طرح و عملیات در استان اجرا شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران در پایان شعار راهبردی ستاد مبارزه با مواد مخدر در سال ۱۴۰۰ را یاریگران زندگی، مشارکت اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد اعلام نمود و افزود: با مشارکت هه جانبه دستگاه‌ها و نهاد‌ها و مردم عزیز مازندران شاهد کاهش آسیب‌های حوزه مواد مخدر و روانگردان‌ها در مازندران باشیم.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.