حملات سایبری دولت ها به شرکت‌های تجاری درحال افزایش است

طبق تحقیقات انجام شده حملات سایبری به شرکت‌های تجاری در اولویت پشتیبانی دولت‌ها قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تجزیه و تحلیل حملات سایبری در چند سال گذشته نشان می‌دهد هدف از انجام این حملات سرقت اسرار تجاری شرکت‌ها و برنامه‌ریزی برای انجام حملات موفق آینده با بررسی اطلاعات مسروقه قبلی است. این شرکت به طور فزاینده‌ای به هدف مبارزات قابل توجه هک توسط عملیات مورد حمایت دولت تبدیل شده است که با هدف گرفتن اطلاعات شرکت‌ها حملات بعدی را راحت‌تر انجام دهند.

در حالی که دولت‌های سراسر جهان برای سرقت اسرار و یا پایه ریزی برای حملات بعدی دست به حملاتی می‌زنند، به طور پیشرانه‌ای مورد هجوم هکر‌های مورد حمایت دولت‌های ملی قرار می‌گیرند. مطالعه‌ای توسط محققان امنیت سایبری HP و جرم شناسان دانشگاه سوری در انگلیس هشدار می‌دهد که تعداد حملات قابل توجه دولت ملت طی سه سال گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است  و شرکت‌ها و مشاغل به طور فزاینده‌ای مورد هدف قرار می‌گیرند.

تجزیه و تحلیل حملات سایبری دولت ملت‌ها بین سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۲۰ نشان می‌دهد که بیش از یک سوم سازمان‌های هدف قرار گرفته شده، مشاغل تجاری بوده اند: دفاع سایبری، رسانه‌ها، دولت و زیرساخت‌های مهم نیز اهداف مشترک در این حملات هستند.

حملات سایبری دولت ها به شرکت‌های تجاری درحال افزایش است

 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار