دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری برای ثبت سفارش اینترنتی کتاب اقدام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از روز یکشنبه ۲۲ فروردین خبر داد و گفت: دانش‌آموزان برای ثبت سفارس اینترنتی کتاب‌های درسی خود اقدام کنند.

او افزود: ثبت‌نام کتاب‌های درسی دانش‌آموزان پایه دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم تا ۲۲ خردادماه و ثبت‌نام کتاب‌های درسی پایه اول، هفتم و دهم از ۶ تیرماه تا ۱۶ شهریورماه ادامه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید


قائدامینی اضافه کرد: در این طرح اولیاء دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com برای دریافت کتاب‌های درسی دانش‌آموزان ثبت‌نام کنند و یا مدیر آموزشگاه به صورت جمعی به تعداد کل دانش آموزان مدرسه ثبت‌نام و هزینه کتاب‌ها را پرداخت کند.

او با تاکید بر اینکه ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی تنها از طریق اینترنتی ادامه داد: امکان ویرایش و اصلاح اطلاعات مربوط به ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی برای دانش‌آموزان استان از ۱۲ تیرماه امسال فراهم خواهد شد.

قائدامینی گفت: دانش‌آموزانی که از یک مدرسه به مدرسه دیگر منتقل شده یا تغییر رشته داده اند، اطلاعات مربوط به ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی را باید از ۱۲ تیرماه ویرایش و اصلاح کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار