استاندار زنجان گفت: به رغم مشکلات اقتصادی کشور منابع مورد نیاز برای اجرای پروژه ۲ خطه کردن راه آهن زنجان _قزوین جذب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان عصر دیروز شنبه در بازدید از روند پیشرفت عملیات اجرایی دومین خط ریلی زنجان_ قزوین گفت: در این خصوص باید همکاری‌های لازم از سوی راه آهن جمهوری اسلامی انجام گیرد.

او پیشرفت خط ریلی زنجان به قزوین را ملموس دانسته و ابراز امیدواری کرد که رایزنی‌ها و همکاری‌های لازم بتواند به شتاب بخشی اجرای این پروژه مهم و تاثیرگذار منتهی شود.

حقیقی ادامه داد: پروژه ۲ خطه کردن راه آهن زنجان - قزوین جزو مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب در سال ۸۴ به استان زنجان است که بایستی تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

 استاندار زنجان گفت: با بهره برداری از پروژه ۲خطه کردن راه آهن زنجان_قزوین، ظرفیت حمل بار استان زنجان از طریق خطوط ریلی بیش از ۲ برابر افزایش پیدا می‌کند و زمان تردد مسافران از تهران به زنجان نیز یک ساعت کاهش می‌یابد.

حقیقی با بیان اینکه استان زنجان بزرگترین ظرفیت را برای تبدیل شدن به مرکز لجستیک شمال غرب کشور دارد، افزود: ۲خطه شدن راه آهن زنجان_قزوین یکی از زیر ساخت‌های مورد نیاز در این خصوص است.

 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.