دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز گفت: هر فعال اقتصادی می‌تواند به ازای هر نفر شاغل ۱۲۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد نجفیان دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز با اشاره به مصوبه ویژه ستاد ملی مدیریت کرونا در خصوص حمایت‌های اقتصادی از کسب و کار‌ها در خوزستان گفت: هر فعال اقتصادی در استان می‌تواند به ازای هر نفر شاغل ۱۲۰ میلیون ریال تسهیلات با نرخ ۱۲ درصد دریافت کند.

 نجفیان در خصوص اختصاص حمایت‌های اقتصادی ستاد ملی مدیریت کرونا ویژه خوزستان بیان داشت: هر واحد اقتصادی که در مراحل قبلی موفق به دریافت تسهیلات حمایتی در قالب قوانین کارفرمایی، خویش‌فرمایی فاقد بیمه نیز مشمول دریافت مابه‌التفاوت این تسهیلات از ۶۰ میلیون ریال به ۱۶۰ میلیون ریال می‌شود.

دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز با بیان اینکه همه مشاغل و کسب و کار‌های غیر دولتی خوزستان که جزو گروه‌های ۲، ۳ و ۴ هستند، مشمول دریافت تسهیلات حمایتی ستاد ملی مدیریت کرونا می‌شوند افزود: صاحبان کسب و کار‌ها در استان برابر قوانین صادره از سوی ستاد ملی کرونا باید برای بهره‌مندی از این نوع تسهیلات تا پایان اردیبهشت ماه امسال در سامانه کارا اقدام به ثبت نام کنند.

او در پایان گفت: متقاضیان مشمول این مصوبه ستاد ملی کرونا توجه داشته باشند که اگر با فرآیند‌های زائد بانکی از سوی شعب روبه رو شدند، مراتب را حتما به اتحادیه ها، اتاق‌های بازرگانی و اصناف اعلام کنند تا موضوع از طریق مراجع مربوطه مورد پیگیری جدی قرار گیرد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.